• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (75E)
    Anonym (Umm) skrev 2023-12-30 00:54:23 följande:
    Likt förbannat så kommer du in och fullständigt skriker se och hör mig !!
    Man går knappast in och klankar ner på andra om man nu är så nöjd med sig själv. Haha

Avundsjuka är mer patetiskt än folk som hillar att visa upp sig. 
    Hällre ett par "överviktiga" hängbröst än din äckliga personlighet alla dagar i veckan. 😎
    Hahahaha, jag säger som det är i dagens likes-galna värld vilket så klart kan vara upprörande för känsliga personer.  Vore bättre om folk kände som jag och inte hade detta galna behov av bekräftelse från nollor och idioter över hur man ser ut. Så extremt mycket bättre folk skulle må. 

Även jag kan lämna en like, men aldrig någonsin för någons utseende. Då handlar det om folk som gjort något bra och där räknar jag inte "se på mig pga xyz".
  • Anonym (Man34)

Men herregud vilket babbel, lägg ner!
    Bättre att berömma dom fantastiska brösten, helt i min smak :) 

• Kontakt
    Anonym (75E) skrev 2023-12-30 10:14:43 följande:
    Hahahaha, jag säger som det är i dagens likes-galna värld vilket så klart kan vara upprörande för känsliga personer.  Vore bättre om folk kände som jag och inte hade detta galna behov av bekräftelse från nollor och idioter över hur man ser ut. Så extremt mycket bättre folk skulle må. 

Även jag kan lämna en like, men aldrig någonsin för någons utseende. Då handlar det om folk som gjort något bra och där räknar jag inte "se på mig pga xyz".
    Alla kanske inte gör det för att få likes, några kanske gör det för att sprida lite glädje här i världen. 😍
  • Anonym (75E)
    Kontakt skrev 2023-12-30 12:11:29 följande:
    Alla kanske inte gör det för att få likes, några kanske gör det för att sprida lite glädje här i världen. 😍
    Om du vill inbilla dig det så varsågod...
  • Anonym (Pompe)
    Anonym (75E) skrev 2023-12-30 12:57:14 följande:
    Om du vill inbilla dig det så varsågod...
    Tack jag vill inbilla mig det...Mmm Drömmer
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bröstälskare)
    Igenvivvi skrev 2023-12-25 15:02:30 följande:

Vill inte va såmre. Ingen BH här heller:)

Såg din bild nu.
    Riktigt fin bild. Du ser ut att ha otroligt härliga bröst!
  • Anonym (Uah)

Ser ut som juver. inte vackert med enorma tanks