Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Tycker det ser lite mörkare ut på sista så hoppas det är på ingång nu. Sista är taget igår.
Oj nä de kan jag förstå. Jag har flera kompisar som haft planerat sex runt äl. Å då har de inte hänt nåt å sen när de släppt på det så har de blivit gravida. Det är mest det jag har i bakhuvudet.
För min del ska sambon börja ligga ute 7 veckorna nu så de blir helgsex automatiskt nu.
Kan man äta nåt som ökar fertiliteten?
Kul att vi är ett gäng i samma situation! Min mens kom idag, är inte så värst besviken eftersom det bara var första försöket. Men hade hur mkt symtom som helst så kommer inte lyssna på dem igen :)
Efter jag slutade med P-ring va mensen väldigt oregelbunden, så jag lästa mig till att man kan äta rosenrot och GLA. Så det började jag med och efter det så har den kommit som en klocka. Pratade med hon i Life butiken och hon rekommenderade MorGla när det kommer till att balansera det hormonella.
Efter jag slutade med P-ring va mensen väldigt oregelbunden, så jag lästa mig till att man kan äta rosenrot och GLA. Så det började jag med och efter det så har den kommit som en klocka. Pratade med hon i Life butiken och hon rekommenderade MorGla när det kommer till att balansera det hormonella.
Vore kul att veta när ni förväntar mens alternativt ska ta ett grav.test?
Jag väntar min mens den 8 december.
Jag ska ha den 12-13/12. Så jag ska försöka hålla mig med att inte testa innan det :)
Jag har precis fått min mens så jag började på ny kula i fredags. Min cykel är lång 34 dagar så jag får vänta ett tag. Lycka till nu andra som kanske fått ett positivt test nu i dagarna! ????
Jag är sååå otålig. Jag vill veta nu. :P.
När kan man tidigast testa?!?