• Queennr1

Du blir inresserad av en transperson men vet inte om att personen är trans, när du får veta det... skulle du

I teorin utan att ha upplevt det så inbillar jag mig att jag inte skulle kunna inleda en sexuell relation med personen.. Men å andra sidan, om jag redan var kär så är det inte otroligt att jag i praktiken ändå sedan skulle strunta i att vederbörande var trans.

• Queennr1
    Aikido skrev 2016-11-27 14:49:22 följande:

Hade personen avslöjat det när det börjat hetta till hade han fått ett knä i de antagligen redan bortskurna ballarna. Sedan hade det blivit ett toalettbesök av karaktären "lever du därinne?".

Måste återstifta bekantskapen med The crying game igen känner jag.

Så sorgligt att din självkänsla är så låg att du behöver försöka återupprätta den med obefogat våld mot en medmänniska.
  • Queennr1
    Aikido skrev 2016-11-27 15:06:36 följande:

I en sådan situation är det allt annat än obefogat. Närmast en reflex.

Knappast en reflex om det inte är så att man enbart sitter inne på en reptilhjärna.

Inte normalt nånstans att reagera med grovt våld..
  • Queennr1
    Aikido skrev 2016-11-27 15:35:00 följande:

Ett knä i skrevet kan knappast klassas som grovt våld. Framförallt inte om nyss sagda skrev är befriat från testiklar.

Du behöver hjälp. Att utsätta en människa för grovt våld för att denne visar sig ej passa dina sexuella kriterier är bara sjukt. Våld som används utöver rent självförsvar är ett sjukt och antisociala beteende. Lika dumt som om jag skulle bli våldsam mot en man som visade sig haft liten kuk när vi kommit så långt. Psykouppförande. Som sagt, sök hjälp. Du är inte frisk... Men men huvudsaken är väl att du betalar skatt..
  • Queennr1
    Anonym (Sanna) skrev 2016-11-27 16:19:27 följande:

Det är inte helt ogrundat om transmänniskan lurat i vår vän Aikido att den är av ett annat kön än det som antagits.

Så om du känner dig lurad på nåt vis så rättfärdigar det våld? Är du en grottmänniska eller?
  • Queennr1
    Anonym (Sanna) skrev 2016-11-27 17:02:55 följande:

Nej är inte grottmänniska men känner att om någon lurat mig så långt att ena foten är i sängkammaren, ja då får den personen skylla sig själv.

Det är värre att bli lurad till homosex, ja eller förspel till iallafall, än att få ett knä i skrevet. Jag väljer helt klart knäet.

Du behöver verkligen jobba på dina inre rädslor...
  • Queennr1
    Anonym (Sanna) skrev 2016-11-27 17:12:31 följande:

Tack men det behövs inte.

Jo. Samhället anser att människor som tar till våld behöver hjälp. Vi vill inte ha såna personer lösa när de är obehandlade.
  • Queennr1
    Anonym (Sanna) skrev 2016-11-27 18:34:09 följande:

Du förstår verkligen ingenting du.

Tack och hej.

Jo jag förstår i alla fall att man inte misshandlar andra människor. Rätt basalt i ett civiliserat samhälle. (Googla basalt och civiliserat samhälle om det blev för svårt)
  • Queennr1
    Anonym (Bäver) skrev 2016-11-27 19:13:47 följande:

Jag bad uttryckligen i min ts om att slippa påhopp och otrevligheter, varför kan du inte respektera det?

Men det är trevligt att säga att man har rätt att misshandla nån? Det är ok att skriva i din trevlighetstråd?
  • Queennr1
    Anonym (Bäver) skrev 2016-11-27 20:19:48 följande:

Det var inte specifikt riktat till någon person som ditt inlägg var.

Det är skillnad på att generalisera och gå på enskilda personer.

Ledsen om du har ett problem med att man uppmanar våldsbenägna personer att söka hjälp. Nej, en sådan uppmaning avser jag verkligen inte att "respektera"

(Förövrigt ett rätt sjukt resonemang att tycka det är ok att förespråka våld så länge man inte kan specificera exakt vem som ska råka ut för våldet )
Svar på tråden Du blir inresserad av en transperson men vet inte om att personen är trans, när du får veta det... skulle du