• anna7607

BIM 17-31 December

BeccaBus skrev 2016-12-11 18:16:14 följande:

Åh vad roligt! Då hoppas jag att ni får ert plus snart!!

Det hoppas jag med. Min dotter är galen i små så det är det enda hon väntar på
  • anna7607
    BeccaBus skrev 2016-12-12 13:27:52 följande:

Vet ni om någon sexställning är bättre än någon annan? Eller når spermierna ägget med fart oavsett.. dum fråga kanske haha..

Dom tar sig fram från alla håll haha
  • anna7607
    BeccaBus skrev 2016-12-12 17:57:20 följande:

Haha tänkte om det behövs att det blir djupt och kraftfullt liksom (haha låter som en sexnovell hahahaha)

Asg den faten dom kommer med så kvittar de hahaha
  • anna7607

Bim-3 olidligt detta... vet inte om jag pallar ett försök nr 20 om det inte tagit sig denna gång

• anna7607
    Tosse87 skrev 2016-12-14 07:53:37 följande:

Hoppas att det går denna gång! Har du barn sedan innan? Första försöket här.. hade höjning 3,4,5,6 sedan på den 7 så visade det neg på ÄL. Hoppas att jag missade själva ÄL. Hade sex den 2,6,7

Jag har två stora sen tidigare och jobbar på en tredje med min nya man. Haft två mf innan. Så det börjar bli lite jobbigt. Sista hade jag i maj. Så jag vet ju att jag kan iaf men det tar ju sån tid. Sex har vi dagligen. Koll åt min äl efter mf så jag vet att den kommit igång.
  • anna7607
    mkarlsson89 skrev 2016-12-14 22:04:41 följande:

Jag har bim 17/12. Har ont i brösten, mår lite illa och har haft som mensvärk sen i måndags. Jag brukar vanligtvis börja känna mensvärk typ dagen innan. Hoppas såå mycket att det är något!

Jag har Bim samtidigt och brukar ha de ena efter det andra inför varje mens så jag tror att jag e gravid. Ömma bröst illamående molvärk osv. Och nu känner jag inte nånting. Hahaha blir galen.
  • anna7607
    BeccaBus skrev 2016-12-15 09:42:24 följande:

Ska du inte testa du också? :)

Nä jag väntar de e så vanligt att man får tidigt mf med mensen. Gjort den tabben redan så jag väntar. Hade jag inte testat hade jag inte vetat att jag ens va gravid bara att mensen va knasig.
  • anna7607

Skulle gå till kiosken jag spydde i grannens buske hahgahahah jag hoppas det är ett bra tecken så jag inte är sjuk. Bim-2

• anna7607
    BeccaBus skrev 2016-12-15 15:36:34 följande:

Precis så tänkte jag också förra gången att varför ska folk hålla på och skaffa sig onödigt lidande och tänkte att jag väntar tills mensen blir rejält sen.. MEN så vaknade jag fyra dagar före bim och kroppen skrek gravid så testade utan att tänka och fick ett fett plus.

Får se hur jag gör denna gång, bim på nyår så kanske vill veta lite före;P

Jag har haft två mf varav ena med konstig mens ett plus sen började jag blöda efter tre dagar. Nu är de två lååååånga dagar kvar tills jag ska testa om mensen inte kommer
  • anna7607
    Familyhearts skrev 2016-12-17 09:23:49 följande:

BIM idag och ingen mens än. Brukar alltid få på morgonen när jag går upp och går på toa. Så spännande detta... hur går det för er andra med BIM idag??

Bim här med. Ingen mens i sikte brukar komma med morgonkisset. Tog ett test som va negativt. Dom två andra grav fick jag inte pluss förrän bim+5
  • anna7607
    KCEG skrev 2016-12-17 10:51:44 följande:

Testade negativt idag... som vanligt. Mensen beräknas komma på tisdag, så nu vill jag bara ha det överstökat. Usch, julen känns på ngt sätt lite tråkigare nu =( 

Det är inte ovanligt att inte plussa innan Bim så håll hoppet. Jag plussa bim+5 båda mina grav. Tyvärr mf och ska ha bim idag men ingen mens än... försök nr 19
  • anna7607
    Familyhearts skrev 2016-12-17 12:29:38 följande:

Ja precis samma här. Jag har inte testat nått då jag inte har några hemma.. oj, ja endel får tydligen sena plus o endel flera dagar innan BIM. Har aldrig varit gravid innan så det återstår att se...

Ja det är verkligen olika det är bara att hålla tummarna
  • anna7607
    Familyhearts skrev 2016-12-17 13:04:57 följande:

Ja håller tummarna för oss båda

Ingen mens än. Håller hoppet uppe.
Svar på tråden BIM 17-31 December