BIM 17-31 December
Åh vad roligt! Då hoppas jag att ni får ert plus snart!!
Åh vad roligt! Då hoppas jag att ni får ert plus snart!!
Vet ni om någon sexställning är bättre än någon annan? Eller når spermierna ägget med fart oavsett.. dum fråga kanske haha..
Haha tänkte om det behövs att det blir djupt och kraftfullt liksom (haha låter som en sexnovell hahahaha)
Bim-3 olidligt detta... vet inte om jag pallar ett försök nr 20 om det inte tagit sig denna gång
Hoppas att det går denna gång! Har du barn sedan innan? Första försöket här.. hade höjning 3,4,5,6 sedan på den 7 så visade det neg på ÄL. Hoppas att jag missade själva ÄL. Hade sex den 2,6,7
Jag har bim 17/12. Har ont i brösten, mår lite illa och har haft som mensvärk sen i måndags. Jag brukar vanligtvis börja känna mensvärk typ dagen innan. Hoppas såå mycket att det är något!
Ska du inte testa du också? :)
Skulle gå till kiosken jag spydde i grannens buske hahgahahah jag hoppas det är ett bra tecken så jag inte är sjuk. Bim-2
Precis så tänkte jag också förra gången att varför ska folk hålla på och skaffa sig onödigt lidande och tänkte att jag väntar tills mensen blir rejält sen.. MEN så vaknade jag fyra dagar före bim och kroppen skrek gravid så testade utan att tänka och fick ett fett plus.
Får se hur jag gör denna gång, bim på nyår så kanske vill veta lite före;P
BIM idag och ingen mens än. Brukar alltid få på morgonen när jag går upp och går på toa. Så spännande detta... hur går det för er andra med BIM idag??
Testade negativt idag... som vanligt. Mensen beräknas komma på tisdag, så nu vill jag bara ha det överstökat. Usch, julen känns på ngt sätt lite tråkigare nu =(
Ja precis samma här. Jag har inte testat nått då jag inte har några hemma.. oj, ja endel får tydligen sena plus o endel flera dagar innan BIM. Har aldrig varit gravid innan så det återstår att se...
Ja håller tummarna för oss båda
Och där kom mensen fyra dagar sen.... orkar man ens med ett fö
Försök tjugo skulle med haha