BIM 17-31 December
Åh va bra. Hoppar in här direkt. Bim17dec försök nr 19 med två mf innan.
Åh va bra. Hoppar in här direkt. Bim17dec försök nr 19 med två mf innan.
Vore ju den bästa julklappen i världen. Jag ska testa progesrerall denna månad och se om det funkar bättre
Har nån av er testat bisolvon?
Denna eviga väntan. ÄL närsomhelst. Försök nr 19 jisses snart orkar jag inte mer hahaha fy
För mig har det varierat. Efter första försöket hade jag inte så stort hopp, för trodde (och tror fortfarande) att vi missade ägglossningen eftersom maken gick och blev sjuk. Efter andra försöket var hoppet stort, och jag kände av en massa symptom, men det var falskt larm. Vid tredje försöket hade jag inte så stort hopp och tänkte inte så mycket på det mellan ÄL och mens. Nu senast vid fjärde försöket hade jag återigen en massa symtom och trodde verkligen att jag var gravid. Mensen var dessutom två dagar sen, så besvikelsen var jättestor när den väl kom. Nu inför femte känns det lite hopplöst faktiskt. Fyra misslyckade försök är väl kanske inte så mycket egentligen, men jag hade i min enfald räknat med att det inte skulle krävas mer än ett par försök...
Oj, 19 försök, då borde inte jag klaga på mina fem... Och två missfall dessutom, stackars dig!
Usch för att få missfall på just bröllopsresan!:( Har ni sökt hjälp? Barn sedan innan?
Usch för att få missfall på just bröllopsresan!:( Har ni sökt hjälp? Barn sedan innan?
Gud va tråkigt att behöva vänta på att få hjälp!:( Okej så det är en "sladdis" som planeras:)