• anna7607

BIM 17-31 December

Åh va bra. Hoppar in här direkt. Bim17dec försök nr 19 med två mf innan.

• anna7607

Vore ju den bästa julklappen i världen. Jag ska testa progesrerall denna månad och se om det funkar bättre

• anna7607

Denna eviga väntan. ÄL närsomhelst. Försök nr 19 jisses snart orkar jag inte mer hahaha fy

• anna7607
    Lilili skrev 2016-12-09 15:43:25 följande:

För mig har det varierat. Efter första försöket hade jag inte så stort hopp, för trodde (och tror fortfarande) att vi missade ägglossningen eftersom maken gick och blev sjuk. Efter andra försöket var hoppet stort, och jag kände av en massa symptom, men det var falskt larm. Vid tredje försöket hade jag inte så stort hopp och tänkte inte så mycket på det mellan ÄL och mens. Nu senast vid fjärde försöket hade jag återigen en massa symtom och trodde verkligen att jag var gravid. Mensen var dessutom två dagar sen, så besvikelsen var jättestor när den väl kom. Nu inför femte känns det lite hopplöst faktiskt. Fyra misslyckade försök är väl kanske inte så mycket egentligen, men jag hade i min enfald räknat med att det inte skulle krävas mer än ett par försök...

Det är skitjobbigt. Jag e på försök nr 19 med två mf... de suger varenda månad blir man lika ledsen... för att inte tala om alla symptom man tycker att man har jisses hahaha
  • anna7607
    Lilili skrev 2016-12-09 17:17:02 följande:

Oj, 19 försök, då borde inte jag klaga på mina fem... Och två missfall dessutom, stackars dig!

Ja de känns. Ena på julafton och det andra på våran bröllopsresa. Men än så länge ger jag mig inte... men de är inte långt ifrån. Hämtade ut p-piller för de tar så på psyket.... jisses
  • anna7607
    BeccaBus skrev 2016-12-10 06:18:18 följande:

Usch för att få missfall på just bröllopsresan!:( Har ni sökt hjälp? Barn sedan innan?

• anna7607

Usch för att få missfall på just bröllopsresan!:( Har ni sökt hjälp? Barn sedan innan?

Ja de va ingen höjdare. Ingen hjälp hat vi fått. Måste få tre missfall Innan suck
  • anna7607

Jag har två sen innan... Inga barn längre haha
  • anna7607
    BeccaBus skrev 2016-12-10 22:41:02 följande:

Gud va tråkigt att behöva vänta på att få hjälp!:( Okej så det är en "sladdis" som planeras:)

Jätttesladdis min dotter är 14 och grabben 19 haha så här börjar vi om på riktigt
Svar på tråden BIM 17-31 December