Pinglann skrev 2017-07-05 21:35:16 följande:
Hej!! Jag har faktiskt tänk på er och undrat hur det har gått. Jag var jos Besima förra veckan i onsdags och allting va som det skulle. Jag är gravid nu 11+6 så i v12 är jag, var även på inskrivning förra veckan. Nästa vecka ska jag på kub och är sjukt nervös. Hoppas att allting är där med så vi kan säga till folk att vi väntar en till, det är bara mannen ich jag som vet.
Hur går det för dig?? Ska du till Besima snart? Hon sa att det kommer någon yngre i sept-okt tror jag som ska ta över. Fast Besima kommer vara kvar till mars tror jag.
Åh, GRATTIS!!! :D :D :D Guuud vad härligt att allt var som det skulle! Hoppas kub-testet går bra också! <3
Jag har inget inbokat hos Besima ännu. Lyckades pricka min ÄL precis dagarna innan hon var tillbaka från semestern, men jag har kört på med enkel dos Letrozol.
Jag vet inte riktigt hur vi ska göra nu bara. Jag vill ju träffa Besima så länge hon är kvar, men samtidigt så vill jag inte känna mig stressad över att bli gravid. Har precis fått nytt jobb nu också, så jag börjar där i oktober. Min terapeut sa att det kunde hjälpa att byta jobb för att få tankarna på annat håll och där jobbsituationen är mindre stressig i sig. Men nu när hon har sagt så så kommer jag ju bara tänka på att det absolut kommer gå att bli gravid bara för att jag byter jobb... Hmm...
Jag tror att jag får vara öppen med Besima och säga hur jag tänker, så får vi se vad hon rekommenderar att vi gör. Men blir inget besök hos henne förrän i slutet av månaden när jag har ÄL nästa gång :)