Inlägg från: AnonymFörvirrad |Visa alla inlägg
  • AnonymFörvirrad

Känslor för en kvinna...

Jag är en kvinna, ensam med barn, har en väninna som är i samma sits. Vi har inte varit vänner särskilt länge, men med varje vårt umgänge så känner jag att spänningen ökar, i alla fall inom mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra... prata om det med henne, kan ju äventyra vänskapen om det är så att jag har inbillat mig eller det är ensidigt...

Tacksam för tips och råd...

PS vi har båda haft relation/erfarenhet i ungdomen av relation med tjejer (i mitt fall var väl mer "testa på")... Jag kan inte se henne i ögonen utan att känna mig barnsligt blyg och jag vill sätta mig närmare henne, röra vid henne etc... Förvirrad.

• Svar på tråden Känslor för en kvinna...
  • AnonymFörvirrad

Jag är orolig för att det ska kännas pinsamt för oss båda, om det är så att det jag upplever är ensidigt. Jag ser i henne en väldigt god vän och vill att det ska förbli så, om inte mer än så föreligger. Jag har aldrig hamnat i en sådan situation. Som sagt förvirrad.

• AnonymFörvirrad

Tack alla för era svar! Samma natt som jag skrev inlägget så smsade vi till varandra och sakta men säkert kom sanningen fram att det var ömsesidigt. Och dagen därefter kom vi närmare varandra och det är helt fantastiskt!

Svar på tråden Känslor för en kvinna...