Mammor från Tempar/Fertility Friend
Åh min app funkar äntligen... jag har fått sömn problem igen... så hemskt att ligga med ångest med en sovande bebis och snarkande man... har 3 st sömn tabletter O tänker varje natt om jag ska ta de O sova i ett annat rum men velar...
Gästen får du någon sömn?
Sajowacha sagoskog O symmetrical när blir de lättare tycker ni med bebisar och när är de vanligt att de inte behöver nattmål? Just nu äter han 12,330-730...
Är otroligt olika det där med hur länge och hur ofta bebisar äter på natten. Storebror åt bara en gång per natt (vid 3-4) första halvåret, men istället började han krångla med sömnen efter det och helt plötsligt vaknade han varannan timme och ville snutta (han tog inte napp heller, så jag liggammade i princip hela nätterna under en period där. Nattmålen slutade vi nog med kring han vad 10 månader, men försökte inte heller aktivt att göra det. Kanske hade gått tidigare då, men jag är en sån som inte orkar forcera sånt, utan låter det få komma naturligt.
Nu när Milian är 3 månader somnar han vid 18:30-19 sen äter han oftast vid ca 23, 02 och 05. Funkar dock bra eftersom han alltid somnar om direkt och oftast mamma med. Dock slocknar jag själv fortfarande vid 20-tiden, för att orka. Beror dock mycket på att storebror jämt vaknar tidigt och pappa åker till jobbet vid 06:30, så då måste jag ju ta över.