eagle87 skrev 2016-12-09 18:35:55 följande:
Gud va jobbigt de låter!! Du får ungefär lika mkt sömn som mig.. har du också svårt att somna? De så stressigt O sova när man vet att de kommer vakna snart..
Minns oxå att jag blev så sjukt hungrig och törstig när jag amma så halva nötterna gick åt att äta och dricka...
Hur mår du i övrigt? Vad heter eran dotter?
Ja det är verkligen tufft att försöka fungera på så lite sömn. Hade inte heller orkat ut på partty som Loppan, önskar dock att den energin fanns! :)
Jag har otroligt svårt att somna, och jag blir mer stressad av tanken att jag inte bara kan slappna och passa på att sova medan hon gör det. Känner lite som dig, ligger på helspänn för att hon ändå kommer vakna snart typ. Går lite lättare när jag sover i annat rum, för jag hör och tar in varenda andetag från henne och rycker till såfort hon gör ett läte.
Jag mår okej! Är superglad och kär i min lilla familj men vi har flyttat precis så vi bor i ett flyttkaos med kartonger överallt. Så stressande men vi hinner knappt med att fixa iordning eftersom hon har varit väldigt bökig. Ingen annan än jag duger och hon ska promt sova på mig och vara vaken på mig och ingen annan. Så känner mig lite väl låst. Men psykiskt mår jag mycket bättre. Aurora heter våran tös!
Hur fungerar det för din son med att vara med andra? Har du försökt att sova i ett annat rum eller sover ni i samma allihopa? :)