Mammor från Tempar/Fertility Friend
Ingen som har erfarenhet av foglossning efter fl som känner igen smärtan jsg beskrev över? Är 3 veckor till läkarkontroll så tänkte försöka va proaktiv unde Eden perioden så det iaf inte blir värre då...
Ingen som har erfarenhet av foglossning efter fl som känner igen smärtan jsg beskrev över? Är 3 veckor till läkarkontroll så tänkte försöka va proaktiv unde Eden perioden så det iaf inte blir värre då...
Aha Gud vad bra med hormonfritt! Men nej sant, är verkligen ingen katastrof om det skulle ta sig (och tror ändå inte der kommer hända) så kommer kanske bara köra med avbrutet.
Fantastiskt att kroppen kan komms igång så fort med äl ändå. Hur längesen var det sen fl för er nu Symetrical och Sagoskog?
Känner mig lite brydd över min diastas. Är alldeles strax klar med mammamage-träningen, men tycker fortfarande att det är en bred delning mellan magmusklerna, även om den inte är särskilt djup. :-/
Hmm har inte börjat fundera på det än - men känns väldigt tidigt att bekymra sig för dig? Eller när har du räknat med att de ska ha gått ihop? Har som sagt inte börjat fundera på det än men jag trodde det ofta tog många månader. Men har iaf tagit ner appen MammaMage som ger träningstips utifrån diastasen. Har ju inte börjat än sjölv så kan inte säga hur bra den är, men kanske nått för dig?
Eller jaha det är den träningen du strax är klar med fattade jag nu När började du med den då? Hur vet man när det är dax?
Läser här varje dag men har inte haft ork att skriva... våran kille blir en månad idag.. jag mår lite bättre, tar ingen medecin... jag kan sova nu på nätterna när han sover.. han vaknar var 3 timme, vi ger ersättning...
På dagarna e han väldigt klängig O går knappt att lämna ensam... känns tungt och jag är ofta helt slut... huvudvärk O värk i benen...! Längtar så extremt till han sover längre på nätterna...
Grattis sajowacha till din bebis:)
Gästen Gud vad jobbigt med kolik... starkt att du hanterar de så bra... tycker ni alla e så grymma som ammar.... jag orkade verkligen inte :(
Herregud!! Om jag inte har blivit helt kocko och hjärndöd av all sömnbrist så att jag tagit helt fel på tiden så har vi fått sova 6 1/2 timme inatt... Helt säker på att vi äntligen fick henne lugn och att hon somnade 23... och strax innan 05.30 vaknade hon och ville ha mat!
Känner mig nästan som en ny människa med all denna sömn! xD Passa perfekt med tanke på att vi ska börja flytta idag!
Här är jag mäkta nöjd om det går 3 timmar mellan nattmålen. Dock är det ju en förbättring från 1,5-2 timmar, så jag tänker absolut inte vara otacksam Dessutom somnar han alltid (och oftast jag med) om på stört mellan kl 19-06, så slipper alltid skrik och nattvak vilket är guld värt!
La in bilder på fejjan, men eftersom inte gästen och loppan är med där måste jag få dela med mig av världens kanske mest ätvänliga kinder! ;P
Förlåt för att jag spammar tråden, men jag behöver era bästa tip.
Imorgon har jag utvecklingssamtal med båda barnen. Kommer ta 1-1,5 timme på skolan och sitter först med ena tjejen och hennes mentor och sen andra tjejen och hennes mentor. Deras pappa jobbar så jag går dit ensam med Ylva. Är rädd att hon ska bli grinig och överrösta hela samtalet. Tänkte att jag kanske kan gå en promenad först och sedan ta med mig liggdelen upp och hoppas att hon sover. Men med min tur lär ju supersovaren vakna direkt. I värsta fall får jag väl sitta med henne hängande i bröstet. Eller är det opassande?
Lite pikanta detaljer här men slutade blöda för en vecks sen nu så igår hade vi premiär i sängen, var lite orolig för de har ju sytt så tight att de inte vlygdläpparna blivit stramare och klitoris har blivit mer utdragen och flyttat "ner" lite så tänkte stt saker skulle va förstörda. Jag vågade inte riktgt penetrerande sex men gjorde lite annat och fick en helt otrolig orgasm. Saker har ändrat sig där nere, men verkar i detta avseende blivit till det bättre