Mammor från Tempar/Fertility Friend
Bjuder på en magbild så ni andra lättar kan tänka att det är tur att ni slapp det där iallafall
Bjuder på en magbild så ni andra lättar kan tänka att det är tur att ni slapp det där iallafall
Asså.... va tycker era ungar om barn? Våran prinsessa på ärten börjar tokböla eller blir helt stressad när det är barn i närheten. Nu har hon varit vaken typ hela dagen men fick henne äntligen att somna.
Hon tittade på en kompis typ 9månaders bäbis med klotstora ögon och bröt ihop totalt i gråt. xD Jävla fjomperier! Vi som ändå träffar barn mellan varven, men hon blir lika stressad varje gång. Hon avskyr barn....
Juste!!! Har ju inte fått tagit promenader eller någonting för våran tjej. Hon sover ju som sagt bara på dagarna om hon får sova på mig i soffan. Så sen hon föddes så har jag inte rört mig många meter.. (Liiiiite less på min vardag) MEN.. jag har gått ner 21kg!! Gick ju upp så jävla mycket av vätskan men hur många kan skryta om 21kg på 2månader sittandes i en soffa? Hahah. Så jävla sjukt.
Han ignorerar typ barn, tittar på dem lite men inte alls som på vuxna som han ju har ögonkontakt med, "pratar" med och skrattar åt. Tror barn ger mindre kontakt själva och det är därför?
Hahaha vad sjukt!!! Hur mkt gick du upp totalt?
Jag gick upp ca 14 och har gått ner 11; men hade ju inte direkt nån vätska. Tycker också det är sjukt att det rinner av er en. Det är väl amningen också
Wow- 21 kg är ju helt galet! Har du ammat henne? Är så rädd att mina upp-kilon ska sitta som sten och vägra släppa...
Juste. Ni som fått megabröst under amningen, vad har ni hittat för amningsbh? Sjukt svårt att hitta fina i XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL.
Triumph och change, samt mjuka i ull och bomull från boobdesign.com. Har 70G hos Triumph, ännu större hos Change och medium hos boobdesign
Ja exakt change var en storlek större.
Köpte i en Triumph butik, men annars kan du säkert köpa från deras hemsida. Den är väldigt skön och bra stötte. Change tycker jag inte är lika skön då det är bygel och vadderafe kupor, inte superskönt när man ammar och har stora bröst Men Triumph är utan bygel medger ändå jättebra stöd så det ser väldigt bra ut under kläderna (inte häng), medan boobdesign är allra skönast men ger inte lika bra stöd. Dem har jag på promenader och hemma, men den i ull är typ det skönaste som finns Om det är öppet köp kan du ju ta ett par olika storlekar och skicks tillbaka de du inte ska ha.
Vad bra! Hoppas tabletterna hjälper nu då <3Sorry sorry. 75E var det visst. Har då gått upp från 70 till 75 tydligen för då blir ju kupan större. Brukar ha 70E i vanliga fall och kan som sagt inte få på mig nån av de bh:arna som tror den är större än vanlig storlek
Bra artikel Loppan! :) Alltid bra stt ha i bakhuvudet.
Fasiken va jobbigt med feber och sjuka bäbisar. Gud va jag hoppas att vi klarar oss ett tag till. Lite snorig har hon varit men inge katastrof.