Mammor från Tempar/Fertility Friend
Woho! Jag känner mig lite mittemellan dessa trådar nu när jag bara väntar på att föda när som helst så hoppar in här direkt! Hoppas på att få uppdatera lite eget härinne innan vecka är slut i alla fall ;)
Woho! Jag känner mig lite mittemellan dessa trådar nu när jag bara väntar på att föda när som helst så hoppar in här direkt! Hoppas på att få uppdatera lite eget härinne innan vecka är slut i alla fall ;)
Väldigt bra initiativ Loppan! Kändes som att man ofta var väldigt ot i förra tråden. XD
Hur går det sajocawa? Jag tror (och hoppas!) på att det är lugnet före stormen för dig nu!
Jag sa ju det! Wohoooo! Stort grattis fina du! <3
När kom han? Hur gick det? Hur stor var han?
Och tack såklart, till allihopa! <3
Oj låter tufft! Trodde inte de lät en krysta när man inte var fullt öppen. Var bm med på det? Var det du ellee dem som föreslog det? Ser fram emot att höra mer när ni landat. Hoppas verkligen du mår bra och ta hand om dig <3
Åh herregud. Stackars dig. Hur mår du nu?
Ett tips är appen The Wonder Weeks, hade den med dottern och tyckte den var väldigt bra. Där står massa info om varje utvecklingssteg, och det går efter bf, inte födelsedagen, vilket gör det lite mer korrekt. :)
Måste bara få dela med mig av äldsta sonens fantastiska hårsvall. I love it!
Och vilken fantastisk känsla igår, jag hade på mig jeans för första gången på säkert ett halvår... älskade, saknade jeans, nu ska vi aldrig mer skiljas åt igen! <3
Ja efter hela baletten med övertrött bebis så söver jag honom aktivt när det han varit vaken några timmar. Är det på dagen oxh jag inte ska göra nått särskilt tar jag promenad med vagnen. På kvällarna/morgonen/natten eller när jag inte kan gå ur så sveper jag in honom i en tunn filt och sitter med honom på ganska mörkt och svalt sovrum, tätt på bröstet i gungstol. Pratar inte mer än säger typ schh (inte för han ska va tyst men han älskar det ljudet haha). Tror det hjälper att det är mörkt och svalt för vi hade gungstolen i vardagsrummet först och fjorde exakt samma där vilket inte funkade. Men sen vi flyttade in den på sovrummet sover han i stort sett inom 5-10 minuter. Dock kan det ta lite lägre tid innan han sover djupt nog för att lägga ner honom utan stt han vaknar.
Kan tipsa om en gungstol, köpte en billig acapulco kopia på norska versionen av blocket för att ha bara nu under amningstiden och den har varit guld värd.