Anonym (Lillan) skrev 2016-12-14 19:29:15 följande:
Hon har alltid gett oss allt, dem var så glada när dem fick mig och min syster tvillingarna. Min syster var dock mammas flicka och jag pappas. Även om jag alltid berättade lite mer för mamma. Här kommer sanningen jag är rädd att min mammas flickvän får henne att glömma oss, eller att hennes sjukdom gör så att hon inte vill ha oss och blir aggressiv.
Jag undrar också vad er mamma får tillbaka.
Hon ger dig allt och försöker att finnas och stödja Och visa kärlek, trots att hon är livshotande sjuk. Depression och ångest är dödliga sjukdomar. Glöm aldrig det. Det finns faktiskt stor risk att någon tar livet av sig i hennes situation. Vad har hon kvar att leva för? Hennes elake vill inte höra hennes namn, ena dottern ägnar hennes hus och kallar henne pervers hora och vägrsr prsts med henne. Andra dottern kan inte stå upp för henne, och frågar om hon någonsin blivit älskad.
Vad har denna stackars människa kvar?
[/quote]
Här kommer en annan sanning; man slutar aldrig älska sina barn. De är först. Men om ens barn hatar ens livsval, ringer och hotar ens partner och tar direkt avstånd - så här ju barnen gjort valet.
Om ni hade valt att prata med er mamma och lära er VARFÖR hon gjort detta väl och vad hon känt så hade det nog blivit bättre. Ni hade kunnat lära känna hennes partner, med tanke på hur din er mamma verkar så är troligen partnern också jättetrevlig