Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Min syster har redan övergett henne helt faktiskt. Hon blev sur för jag hälsade på mamma.

Anonym (?) skrev 2016-12-07 15:28:55 följande:

Det är klart att hon blev ledsen för det, att han ens tänker tanken att hon skulle överge er. Superelakt sagt av honom! Inte heller ok att er pappa antyder att det är något fult att er lillasyster sover bredvid henne, är precis samma sak som att lillasyster sover bredvid honom. Sen kan jag tycka att det är lite okänsligt av din mamma att pussa sin flickvän framför dig om hon vet att du tycker det är jobbigt.

• Anonym (Lillan)

Jag skulle bli jätte ledsen om hon övergav mig. Min syster vill att hon ska överge henne hon har klistrat fast massa lappar på hennes dörr att hon är lesbisk äcklig hora, pappa blev arg på henne för det. Dock skulle jag bli jätte glad om jag fick en lillebror. Har alltid velat ha en lillebror.

Anonym (?) skrev 2016-12-07 15:28:55 följande:

Det är klart att hon blev ledsen för det, att han ens tänker tanken att hon skulle överge er. Superelakt sagt av honom! Inte heller ok att er pappa antyder att det är något fult att er lillasyster sover bredvid henne, är precis samma sak som att lillasyster sover bredvid honom. Sen kan jag tycka att det är lite okänsligt av din mamma att pussa sin flickvän framför dig om hon vet att du tycker det är jobbigt.

• Anonym (Lillan)

Vad vet jag, tror inte ens hon har självmordstankar. Mer en så behöver inte du veta för det verkar som du bara vill spekulera :)

Påven Johanna II skrev 2016-12-07 15:55:47 följande:

Hur går det med din systers elaka pojkvän då? Är din pappa fortfarande lugn fast han inte vet om han vill leva vidare? Och din mamma är fortfarande orolig fast hon inte vet om hon vill leva vidare? Men din mamma måste väl tack och lov må mycket bättre nu eftersom hon ska få permission redan till helgen? Eller är psykiatrin numera så usel att de skriver ut en patient som är uppenbart suicidal? Hoppas inte.

• Anonym (Lillan)

Inget illa menat är den sista som är elak eller vill vara. Men varför är det viktigt ?

Påven Johanna II skrev 2016-12-07 16:02:04 följande:

Vad bra att hon inte har det. Men hon ska alltså fortsätta att vara tvångsvårdad? Det finns väldigt många regler som ska följas och kriterier som ska uppfyllas för att kunna lägga in någon mot deras vilja och fortsätta behålla dem inom slutenvården.

Men du har rätt, jag spekulerar bara. Jag vet ju inget alls om den här saken. Ja, inget mer än det du berättar i dina inlägg förstås.

• Anonym (Lillan)

Min mamma svarar inte ens när jag skriver att jag älskar henne.

• Anonym (Lillan)

Nej skrev innan. Hon kanske är arg på mig. Ska till skolan fast jag är jätte trött kan aldrig sova. trött

Anonym (?) skrev 2016-12-08 07:00:51 följande:

Skrev du till henne precis innan du skrev inlägget? Det var mitt i natten, hon sover väl helt enkelt.

• Anonym (Lillan)

Hon har inte svarat än blä.

Anonym (?) skrev 2016-12-08 07:00:51 följande:

Skrev du till henne precis innan du skrev inlägget? Det var mitt i natten, hon sover väl helt enkelt.

• Anonym (Lillan)

Hon orkade inte prata med någon just nu sa mormor :)

Anonym (?) skrev 2016-12-08 19:35:30 följande:

Skriv till henne igen då, tror inte hon är arg på dig (om du inte sagt eller gjort något som du inte skrivit om här)

• Anonym (Lillan)

Pappa skrev till henne att ska hon vara en värdig mamma borde hon åtminstonde svara varför ska hon annars ha oss?

• Anonym (Lillan)

Jag har verkligen inte gjort någonting, min syster förstår jag men jag? Jag skrev att jag älskade henne. Och pappa har ju barnen hos sig.

Anonym (Fyy) skrev 2016-12-08 21:41:20 följande:

Men tanke på hur ni behandlat henne kanske det är dags för er att backa lite! ni gör ju så eran mamma mår skit! 

Svar på tråden Lesbisk mamma