Lesbisk mamma
Tack för ditt stöd. Min syster är jätte ledsen hon skrev till mig att mamma har tre döttrar snart börjar väl hon tafsa på mig. För jag är hennes liv. Min syster har alltid varit mammas tjej.
Tack för ditt stöd. Min syster är jätte ledsen hon skrev till mig att mamma har tre döttrar snart börjar väl hon tafsa på mig. För jag är hennes liv. Min syster har alltid varit mammas tjej.
Jag har absolut inte det. Jag skrev att min syster. Inte jag.
Kom att tänka på en sak till. Du är ju 16 år så jag gissar att du har flera vänner eller klasskompisar som har föräldrar som varit skilda ett tag och nu har en bra relation till båda sina föräldrar. Prata med dem om hur det var när deras föräldrar skilde sig, vad de kände då och vad de känner nu. Kan nog vara bra för att förstå att det du känner nu kring din mamma inte kommer vara för evigt. Det gör ont nu, men jag lovar att det släpper med tiden!
Detta hände för ett tag sedan men det är när vi fick veta vem hon var med som det blev såhär. Sen bråkade min syster med henne så började ogilla henne då.
Mamma tycker att pappa inte ska ta ut hans hat på henne framför oss. Hon skrev också på farsdag grattade honom och skrev att lillan ville träffa honom.
Hon får göra precis som hon vill. Jag orkar inte. Men vill inte jag träffa henne så är det så pappa sa att hon kan inte tvinga mig. Och att stå utanför dörren och gråta utanför pappas dörr är bara fel. Ja det är nu det kom.
Hon stod vid dörren och grät. Tycker hon kunde berätta för oss att hon gillade bara tjejer för många år sedan. Varför göra det nu?
Jag har frågat förut då sa hon att hon var bi. Men var ett tag sen vi pratade nu. Försöker ta avstånd och vara stark. Är nog lite som med din kompis. Vi vill inte träffa hennes tjej.
Tror du jag måste träffa hennes tjej någon gång? Min lillasyster är mammagris hon säger hela tiden älskar dig mamma pussar på henne. Hon säger till mormor hon aldrig klarat av det annars.
Vill inte bowla med henne. Hon skrev godnatt nyss förstår inte varför hon skriver när jag ändå inte svarar. Hon skrev väntar på svar så jag kan sova för en stund.