KajsaStina123 skrev 2016-12-10 09:11:59 följande:
Hej!
Vad spännande och roligt m äggplock på måndag!!!
!!! Kanske vi möttes efter vägen igår morse
,
Det gick bra på kliniken, allt såg bra ut så nu kör jag sista sprutorna och på torsdag ska jag ner för äggplock!!!
som sagt, nervös för det men ser även fram emot det. Hoppas det går bra för då blir det insättning på lördag isof!!!!!!!det vore ju den bästa
Jobbar du? Hur gör du isof? Jag har inte berättat på jobbet, de få ggr jag har vart ner har löst sig ändå. Igår fick jag lov sjukskriva mig.....har så svårt att veta vart jag ska stå i detta. Vill helst inte berätta heller... skulle vara intressant/skönt att veta hur andra gör på sina jobb
.
Lycka till på måndag nu!! Berätta gärna hur det gick och hur det kändes
!
Kramar
Det kanske vi gjorde :D
Åååå yees vad bra! Ska du också ta Ovitrelle när det är två dagar kvar för plock? Har de öppet på helgerna, det är ju jättebra! Min läkare sa att Falun brukar köra insättning dag 5 och då om jag räknar så är det på lördag så om de har öppet i Falun då så blir det lördag för mig med:) Kanske till och med fredag.. såå nervös jag med!
Jag förstår dina tankar, jag har berättat för en kollega som står mig nära och som har varit med från början och som då rekommenderade denna läkare jag nu går till. Min chef vet inget, vill helst inte berätta, så jag har låtit bli. Jag jobbar på ett ställe där det tack och lov har funkat med tidsbyte kollegor sinsemellan. Någon gång har jag sagt att jag behöver lämna blodprov för att se om jag har järnbrist (va tyvärr tvungen att ljuga) och kommer in lite senare. Nu på måndag skulle jag ha jobbat, tack och lov behövde jag inte säga varför jag ville ta ledigt, min chef sa bara ja då vi skulle ha varit bra bemannade på jobbet ändå.
Mitt tips är att gå efter magkänslan. Vill du berätta för person A eller känns det bättre att låta bli? Lyssna på din egna känslor. :) Det finns en tråd som heter IVF i december. Är med där, kom in du med vettja :) Men jag kommer inboxa här med på måndag, så vi hörs!