mabs skrev 2016-11-30 16:05:44 följande:
Å, inte mycket kvar till fredag! Förstår att du är nervös. Jag meed! Jag va hos min läkare idag, ska börja med menopur sputorna ikväll.
Jag känner igen mig i det du skriver om att hela processen har gått fort fastän det i början inte kändes så. Och att det har gått "för" bra, har tänkt detsamma. Tänkte till och med att sprayen kanske inte hade funkat på mig eftersom jag inte hade några biverkningar. Men ultraljudet visade att sprayen hade funkat. Nu får vi bara hoppas på att menopuren funkar lika bra. Även vi ska till kliniken innan v 50 så jag hoppas det går som det skall så man slipper vänta till januari. Får man fråga vilken klinik ni ska till? Förstår om du vill vara anonym, ignorera min fråga bara! Vi ska iaf till Falun :)
Lycka till på fredag!
Kram
Hej!
Hur har sprutorna gått för dig? Tog ju 1a igår kväll och jag var supernervös trots att min sambo fick göra det. Jag gillar Inte sprutor
, men känns skönt att ha tagit det steget nu iaf.
Jag kände samma oro över sprayningen som du, trodde svetten skulle rinna och att huvudet skulle explodera och att jag skulle riva huset! och det hände inte
men enligt sköterskan och alla små diffusa biverkningar så funkade sprayen
.
Vi är till Linné kliniken i Uppsala, men vi bor mycket närmre Falun. Det blev Uppsala pga att min sambo har nedfrysna spermier där. Då blev det bara så. Även om det vore skönt att "bara" åka till Falun.
Stänger även Falun under jul?
Kram