• klyban

Vill röka hasch.

Du har kommit till helt fel forum för såna här frågor.

• klyban
    Famous skrev 2016-11-11 14:22:59 följande:
    Fel o fel.. Ts skriver ju under missbruk. Finns massor av människor här på fl som säkert kan svara om de läser.
    Jag testade själv i våras för första gången. Och då är jag 48 år. Ville testa helt enkelt. Mådde bra en stund men det försvann snabbt. Jag har kanske stor tolerans då jag tar en del starka smärtstillande, jag vet inte?

Nja, främja drogbruk är väl nått familjeliv inte är speciellt förtjusta i.

Cannabis är för vissa, att man måste ta det ett par ggr innan det fungerar så att säga.

• klyban
    Anonym (?) skrev 2016-11-11 17:29:02 följande:
    För mig var det tvärtom. Första gångerna tyckte jag det var jätteroligt, blev fnittrig, lugn och avkopplad, fick en skön känsla i kroppen, det tog framförallt bort min ångest som jag har och haft stora problem med. 

Men de senaste gångerna har jag bara mått illa. Fått hörselhallucinationer, blivit paranoid, blivit spyfärdig mm. 

Vet inte hur stor skillnad det är på brunt och grönt, första gångerna rökte jag brunt iaf. Men har testat bådeoch och jag upplever samma sak, det är mest obehadligt numera så jag har lagt av med det.. 

Lite tråkigt egentligen, jag brukade uppskatta ruset och ffa så försvann min ångest. 

Brunt och grönt är samma, så länge det kommer från samma strain.
    Dock är haschet vi har i Sverige oftast indicor, och det gröna är sativor.
    Sativor är ofta mycket hög andel THC mot de andra cannabinoiderna, vilket betyder dessa har lättare att locka fram ångestproblematik.

Om man får dessa problem du har fått, så får man helt enkelt minska sin dos en del.
    Då dessa uppkommer oftast när man tar lite för mycket, eller har för kraftiga THC-strains.

Personligen har jag aldrig uppskattat ruset det ger, dock fungerat och ta den smärta jag hade.
    Så var en daglig konsumtion ett tag.
    Sen när smärtan avtog, så tänkte jag inte på att jag inte hade tagit cannabis på länge.
    Var först efter 6 månader som jag kom och tänka på detta, och inte tagit nått under denna tid.

Svar på tråden Vill röka hasch.