Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

Min pojkvän skriver med sitt ex

Vet hur du känner. Vart där flera gånger med olika pojkvänner. Verkar som jag är där igen. Min sambo skriver troligen med sitt ex på messenger. Jag är inte helt säker men har den känslan. Hon har försökt få kontakt med han ett tag men han hade blockera hennes nummer så hon kontaktade mig och slutade med att jag blockerade hennes nummer med men då hörde hon av sig från dit andra nummer, bad henne då sluta skicka sms flera gånger och till slut hotade jag med polisanmälan. Då slutade hon men började ringa min sambo på fb istället. Frågade varför han inte blockade men fick aldrig något bra svar på det (han tyckte själv det var jobbigt att hon ringde och skrev och ville inte ha kontakt med henne sa han då för en vecka sen)

Sen fick jag veta i helgen att han fortfarande har känslor för henne kvar så misstänker att dom skriver med varandra fast han sagt att inte gör det. Förklarade för han att det är jobbigt för mig när hon ringer och har sig med tanke på hans känslor för henne. Han sa att han skulle blockera henne. Men verkar inte som han gjort det så jag såg att hon ringt senast igår. Han verkar vara hemlighetsfull med telefonen just med medelande appen på fb och öppnar den inte så ofta när jag kan se. Så tror det är något knas där.

Så mitt råd till dig är var försiktig och konfrontera honom. Fråga varför de är vänner och om han har känslor kvar. Har han känslor kvar för henne så lämna direkt.

Svar på tråden Min pojkvän skriver med sitt ex