• Nube

ivf 2017

ammela skrev 2017-05-13 12:19:29 följande:

Hej alla! Sakta men säkert har vi nu börjat förstå att vi är gravida! Känns helt otroligt! Håller alla tummar och tår för er andra och att eran resa går bra och skickar all styrka jag kan till er. Jag kommer inte kunna släppa gruppen så jag följer gärna er resa framåt!

Vad kul, Grattis :) När blir BF då? Kul att ni lyckades! Hoppas på samma resultat imorgon!
  • Nube

Mitt enda lilla ägg överlevde och gav mig idag resultatet Gravid 2-3. Helt otroligt!

• Nube
    STHLMivf17 skrev 2017-05-14 08:14:25 följande:

Jaa!! SÅ ROLIGT!!

Det var guldägget - stort grattis - gläds med er!

TACK!! Ja det var verkligen guldägget :) Nu håller jag tummarna att det går lika bra för dig, vilket det kommer att göra! Kram
  • Nube
    Mabe skrev 2017-05-14 08:28:58 följande:

Vad roligt! Grattis!

Tack! :)
  • Nube
    Tösen88 skrev 2017-05-14 12:57:49 följande:

Vad roligt :):):) Stort grattis!!!!

Tack snälla! Håller tummarna för dig nu! :)
  • Nube
    Tösen88 skrev 2017-05-15 09:08:35 följande:

Tack :) hur mår du?=)

Jag mår bra, tack. Brösten ömmar en hel del och är mer hungrig än vanligt. Känner av magen lite men det gör inte ont, bara att det känns fylligare på något sätt. Men ingen riktig illamående iaf ännu, får se om det kommer sedan. Om ca 3 veckor ska jag på första ultraljud på kliniken, hoppas att allt ser bra ut då! Så tills dess måste jag fortsätta med lutinus.

Hur ser det ut för dig? Kan du göra insättningen nu vid nästa mens?
  • Nube
    Micro skrev 2017-05-16 10:14:11 följande:

Jag skulle gå o ta hcg m blodprov om jag var du finns ju werlabs om du bor där d finns om du inte har ngn som kan ta prov. Ta minst 2 prov ska ju ung dubblas var annan dag. Det är skönt o lugnande att se att d stiger som d ska. Håller tummarna.

Ja, har tänkt att ta blodprov men jag fick gravid 2-3 i söndags och det stämmer precis överens med mina veckor. Så känner mig inte så orolig men visst kan blodprov bekräfta det. Vet inte om du menade egentligen skriva till Mabe som har undrat kring sina tester? Många som verkar blanda ihop oss :)
  • Nube
    Mabe skrev 2017-05-14 11:43:13 följande:

Fortsätter att testa plus. Inte jättestarkt nu heller men klart tydligt. Har inga symtom utom obehag i magen... Frustrerande att inte veta om man ska vara glad eller orolig. Min man tycker jag ska låta bli att testa några dagar men är man testnarkoman så är man.....

Hur har det gått för dig?
  • Nube
    Mabe skrev 2017-05-16 20:32:20 följande:

Kunde inte hålla mig och tog ett test nu på kvällen. Betydligt svagare.... är nog ett missfall trots allt. Usch man går sönder lite för varje gång..... Tappar hoppet att min älskade son någonsin ska få ett syskon.

Åh så trist! Håller ändå tummarna att det inte är missfall!
  • Nube
    Lundin87 skrev 2017-05-17 19:41:57 följande:

Äntligen fått tid på salhgrenska på måndag, dom ringde idag och erbjöd oss en tid som någon hade avbokat!!! Då lycklig, vad händer nu? Är det information på första mötet, sambon skulle ta prover sa dom iallafall.

På vårt första möte planerade vi behandlingen så det var inte bara information utan vi räknade ut när min mens skulle komma och när jag skulle börja med medicinerna. Så du kan nog räkna med att snart är ni igång! :)
Svar på tråden ivf 2017