ivf 2017
Menar mens såklart..
Menar mens såklart..
Hej på er!
Jag hoppar gärna in här om det går bra:)
Hur mår ni? Hur långt har ni alla kommit?:)
Är själv inne på ruvardag 7 idag:)
Åh vad kul då ligger vi lika :)
Jag mår rätt bra tror jag. Idag har jag vart lite illamående men tror att d e för lutinus alt att jag drack lite kaffe imorse hehe. Igår var jag dock på riktigt dåligt humör typ pms så har vart rätt nojjig över att mensen ska komma igång närsomhelst men inget rött i sikte än så än så länge e jag lättad :) jag har td 13/5.
Hur mår du? Känns d ngt? Testdag?:)
Ja det är jätte svårt. Har du ngr barn sen innan?
Lång väntan till testdagen..
Om man får en blödning väldigt likt mens (plus mensvärk och migrän, allt i vanlig ordning), ska man sluta med Lutinus då? Kan inte ringa till kliniken på helgen. Har testdag först 11/5.
Tack. Jag känner mig lite lättare om hjärtat nu när jag pratat med kliniken och fått höra att vi gör en ny insättning så fort jag får ägglossning. Ska börja testa med äl-stickor på söndag, så snart nog ruvar jag igen. Vi har en 2dagars i frysen och tre blastocyster. "Vi ska nog få dig gravid innan sommarn ska du se" sa sjuksköterskan på telefon. Det finns förstås inga garantier men det tröstade bra i alla fall.
Tungt när man inte med säkerhet vet hur det ska bli. Jag hoppas dina blödningar avtar och att du får behålla ditt plus!
Usch vad tråkigt! Ledsen för din skull. Har fortsatt plus men samma styrka. Blöder ganska mycket....
Ja det är jätte svårt. Har du ngr barn sen innan?
Lång väntan till testdagen..
Hej där!
Jo jag känpar på.. Rd 13 idag. Fått lite ljusbeiga flytningar idag...ucsh är så nojig att det är m på gång..
Har egentligen td 13/5 men funderar på ifall man skulle testa lite tidigare...iomed flytningarna..åh jag vet inte :( detta himla väntande och oro och nojja . Blä. Hur skulle ni gjort?
Hur mår du och hur går det för dig?
Provar igen och ser om det går bättre..... ursäkta alla inlägg :)