ivf 2017
Är det ett normalt resultat?
Tar stora sprutan imorgon. Nervös!!
Hur går det för dig?
Det är så skönt att prata med någon. Har inte berättat för någon i min omgivning.
Hej,
Blir så ledsen när jag läser, men kan inte klumparna vara rester från lutinus om du tar det ?
det rosa kan ju vara spottings innan mens men även om du fått sköra slemhinnor av att använda lutinus så kan man ju blöda lite lätt.
Jag håller alla tummar att blödningen avstannar och att du får det plus, men jag förstår att detkänns jobbigt just nu....
kramar
Hej! Har några frågor till ni som testat positivt på testdag; vad händer då ni ringer kliniken? Får ni tid för ul för att se hjärtslag? I vilken vecka görs detta ul? Fått för mig att det görs tidigare för ivf'are..?
Jag har testdag på fredag, redan testat positivt och hoppas såklart att det är positivt också på frredag! :)
hej på er,
JAg är tillbaka i tråden igen, blev ju gravid på första IVF försöket och vi fick se ett tickande hjärta i v 8. När jag kom på ytterligare ett ultraljud i v 10 hade hjärtat sluta slå och jag har precis gått igenom en abort med cytotec.
Vi har två blastocyster i frysen och jag undrar om någon vet hur länge man måste vänta ? får man börja direkt på nästa mens, alltså om ca 1 månad ?
De diskuterade att jag skulle få prova med trombyl, någon som har erfarenhet?
Jag fårs äkert veta allt detta på vårt läkarbesök men är lite ivrig och vill att kroppen skall återhämta sig så vi får prova på nytt.....
Kram till er alla