Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
USA-professor: Många skäl att ställa Trump inför riksrätt
www.dn.se/nyheter/varlden/usa-professor-manga-skal-att-stalla-trump-infor-riksratt/
Det är inte alls otroligt.
Men det tar en jävla tid, det tog Nixon ett år och inse att det var dax och dra.
Frågan är om Trump någonsin kommer greppa detta, då han lagt en järnring kring sig med censurerare.
Det skulle väl vara om FOX säger detta, men det ligger inte så högt på trolighetslistan.
USA-professor: Många skäl att ställa Trump inför riksrätt
www.dn.se/nyheter/varlden/usa-professor-manga-skal-att-stalla-trump-infor-riksratt/
Självfallet så vakna dom inte upp igår, och titta 1min och sen kom med domen som professionella.
De har ju haft ett bra tag nu och se detta, och hans agerande.
Sen visst det är svårt att ställa en definitiv diagnos, men en allmän är inte så svårt för en som har yrket.
Så enda stora frågan är väl hur du inbillar dig veta bättre, genom säga det inte går.
Självfallet går det.
Nu sällar jag mig inte till diagnoståget, dock så inser jag det är nått som inte stämmer.
Ta bara hans catchfrase "...best ever...", på den så har han nog inte ens 10% rätt.
Sen hans twitterkrig med obetydliga människor, är anmärkningsvärt för en president.
Man kan undra varför han inte lägger tiden på att bli "best ever" istället.
Dom kan ju inte ställa någon detaljerad diagnos utan ett ingående samtal.
Men se på hur han agerar och göra det under en längre tid, så kan dom göra en övergripande diagnos utan som helst problem.
Men nihka verkar veta bättre än de som har det som arbete, sånt är alltid tokigt.