Trump som president :( vad händer nu?
Eftersom du verkar fantisera ihop din uppfattning har jag tyvärr svårt att bemöta dig (jag tycker nämligen att det måste vara fritt att ha sin egen föreställningsvärld). Däremot tycker jag du borde undvika att ljuga, vilket du gör när du kopplar samman mig med det svammel du för fram i det citerade inlägget, för det kan du väl inte ha någon kunskap om?
Jag ska dock tillägga att jag har respekt för dem som vill upprätthålla rättsstatens värderingar och det får du gärna kritisera mig för!
Tillräckligt många för att bilden av Neil Gorsuch skulle bli ovanligt samstämmig, d.v.s arbetarklass och kvinnofientlig, till bokstavstrogen.
Alltså en sån typ som om han varit muslim, skulle tvinga kvinnor att bära slöja.
Och det är det amerikanska folket du påstår fantiserar, för jag återger bara vad som sägs om Neil Gorsuch.
Och att skjuta på budbäraren är aldrig nån bra idé, speciellt inte när allt jag säger kan återfinnas på Nätet.
F.ö så är det här en fråga för USA:s medborgare, och vill dom ha en HD som bygger sina domslut på en föråldrad livssyn, så är det inget jag bryr mig om.
Och USA är känt för sin dubbelmoral, så det är inte förvånande att Trump vill se Neil Gorsuch som domare.
Trump är utan tvekan dubbelmoralens överhuvud och okrönte kung.