Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Så tala om för mig vad som är "sexistiskt" med att bedöma människor utifrån deras handlingar.
Som sagt, den som vikt ut sig får räkna med att bemötas som någon som vikt ut sig.
Som sagt, den som vikt ut sig får räkna med att bemötas som någon som vikt ut sig.
Jag har inte ens nämnt kön.
Hahaha! Det är ju DU som gör sexistiska uttalanden, men ser förstås inte elefanten i ditt eget inre rum
Att betrakta en kvinnlig ungdomssynd som allvarlig är naturligtvis sexistiskt. Är det så svårt att diskutera frågan att det måste flamsas bort?
Egentligen borde jag inte argumentera emot dig. Jag tycker att slutshaming är något positivt eftersom den skrämmer flickor till att agera mer konservativt. Tycker således även att slutshamingen mot Melania Trump är positiv.
Däremot är jag så hederlig att jag inte nekar till att det är sexism.
Melania Trump svarar helt enkelt inte upp till en massa människors förväntningar på en First Lady.
Om hon har vikt ut sig är det väl knappast förvånande att det finns en massa människor som inte ser det som en merit.