Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Missfall? Normalt? Hjälp snälla..

Hej!

Jag är gravid i vecka 5 + någonting efter mina beräkningar efter 1 års försök..

Jag har haft molande värk hela tiden i stortsett och illamående som kommer och går..

Igår kändes det liite mer så kändes det "blött" i trosorna.. gick på toa och där var en liten rosa flytning.. tog på mig en binda ifall men vid lunch hade det inte blivit något mer men värken fanns kvar.. det kom inget mer på resten av dagen men den molande känslan var kvar, lite mer än innan som sagt..

I morse kände jag ingen direkt illamående som innan.. men molvärken fanns kvar och i morse var det också lite lite rosa flytning, inte lika mycket som igår (än)..

Är det missfall på gång? När kan det förväntas att de rosa flytningarna övergår till blödning isf? Eller kan det vara normalt? Illamående är det enda symtomet jag haft och molvärken då.. men blir rolig när illamåendet minskat lite i morse.. brukar vara värst då.. hjälp mig snälla ni.. jag vet att det inte är så mycket att göra men vill ändå höra era idéer om vad det faktiskt kan vara..

• Svar på tråden Missfall? Normalt? Hjälp snälla..
  • Anonym (TS)

Kom en bruna/röd episod i kväll så antar att det var missfall, inte kommit mer men ändå inställd på det :) men nya tag! :)

• Anonym (TS)
    Mytilio skrev 2016-11-07 20:22:57 följande:

Men visst kan man blöda ibland under graviditeten utan att det behöver bli missfall?

Hur har det gått nu efter några dagar TS?

Ja alltså jag började ju googla direkt för tänkte att man kanske kan blöda "färskt" ändå men insåg ganska snabbt att det blev bara mer och mer.. det har liksom vart som en flod typ.. känts som jag har haft en miniförlossning sen i lördags (smärtmässigt men även mycket "klumpar") som äntligen börjat släppa och blödningen blivit mindre.. Men nu har tårarna sprutat i några dagar men nu gäller det att se framåt! Så nu inväntar jag att det ska sluta och sen nästa mens! Dock inställd på att det kan ta lång tid där med :) Tack för alla era svar iallafall! ??
Svar på tråden Missfall? Normalt? Hjälp snälla..