Mannens ex blir bonusmamma till våra gemensamma! :(
Hon skulle aldrig förlåtas i min bok!
Exet har NOLL anledning att ens vara "hövlig" mot ts med tanke på hur hon behandlat exet och framförallt barnen!
Så två fel gör alltså ett rätt.
Jag själv skulle inte vara trevlig mot _mannen_ som är den enda som "förstört" en dysfunktionell familj.
Men återigen. Innan man vet allt relevant, vilket man definitivt inte gör här, så tycker jag att man håller sig till att den utan skuld får kasta första stenen.
Du har liksom ingen aning om hur TS behandlat barnen. Du har ingen aning om hon nu önskar att hon agerat mer mamma istället för extravuxen och därför tycker att hon inte behandlat dem på bästa sätt, eller om hon misshandlat dem och utsatt dem för sexuella övergrepp.
Fast han är en stor del av familjen och bidrar till att allt blir dysfunktionellt.
Ingen har väl påstått att det måste vara så att exet bitchar mot barnen? Men det är vad TS är rädd för.
Ja, och ingen har påstått något annat. Bara att en 3-åring ska kunna samarbeta på sina villkor. Alltså, man kan kräva samarbete av alla barn.
Hur i hela h-vete kunde hon ta honom tillbaka? Han är den största idiot du någonsin kommer hitta ts!
Testa parterapi om du känner för det men INTE för att få aset tillbaka utan för att underlätta er separation.
Jag ser det såhär, för andra gången drog det stackars exet det kortaste strået.
Fast just nu lider jag faktiskt med dig också....