Mannens ex blir bonusmamma till våra gemensamma! :(
Jodå jag hade vart orolig om jag var du! Detsamma hände mig för X antal år sedan. Deras relation eller vad man nu ska kalla det orsakade inte bara skilsmässa utan resulterade i två barn. Fem år senare kom mannen krypandes tillbaka. Både han och jag själv hade ändrats som personer. Vi började dejta, jag sket fullständigt i att han var gift med henne. Slutade ju med att han ville gifta sig med mig och bönade och bad men jag var svår. han skilje sig och fyra år senare gifte vi oss. Sedan vi blev tillsammans igen så vägrade jag att han skulle ha kontakt med barnen även gällande arv. Vi bor ju utomlands och här kan man faktiskt avskriva bröstarvingar arv. Han var helt enkelt tvungen att flytta då jag har jobb här och barnen går i skola här. Så nu är vi en enad familj igen. Allt har varit frid och fröjd länge. Händer något igen, händer det och då tar jag itu med konsekvenserna. Känner mig i alla fall levande. Synd för älskarinnan som inte bara förlorade mannen. Hon fick sina barn att förlora arv och pappa. Ni kan säga vad ni vill, men jag bryr mig helt ärligt talat inte :)
Du verkar inte heller vara något kap som ens kan tänka tanken att ställa ett sådant krav.
Jag hoppas du inser att ditt krav drabbar hans barn,inte hans ex.