Mannens ex blir bonusmamma till våra gemensamma! :(
Han har väl insett sitt misstag och längtar hem?!
Det är klart barnen mår bra med lyckliga föräldrar?!
Den enda förloraren är ts!
Han har väl insett sitt misstag och längtar hem?!
Det är klart barnen mår bra med lyckliga föräldrar?!
Den enda förloraren är ts!
Dom får må bra vv med sina äldre syskon och en lycklig pappa + bonusmamma!
Ts får väl hitta nån annan.
Min bonusdotters mamma, min mans ex har varit barnvakt till mitt barn ofta. Ser inga problem med det!
Min bonus har inget minne av sina föräldrar ihop. Hennes mamma är gift och har 2 barn. Hennes pappa har mig och mitt barn som hon kallar lillebror. Mammans familj var hemma hos oss förra julen.
Jag och dottern älskar varandra, hon är verkligen en BONUS!
Ja men barnen får växa upp med sina äldre syskon i en harmonisk miljö!
De äldre barnen slipper bli utfrysta i sitt eget hem och mamman och pappan kan bli lyckliga igen?!
De små barnen får leva i en trygg hemmiljö med sina äldre syskon!
Fast just i denna situation är ju barnen överlyckliga över att familjen är samlad igen. De slipper fara illa hos ts mer och får leva med mamma och pappa under samma tak.
De får i alla fall växa upp med sina syskon i ett harmoniskt hem varannan helg och resterande tid med sin mamma.
Att ts är hatad är helt och hållet självförvållat!! Då är det ts som gör sina egna barn illa!
Tror inte heller det kommer fungera och detta pga att han lämnade exet för ts efter otrohet och hur ts behandlat hennes barn! Det kommer med största sannolikhet komma upp i eventuella diskussioner/bråk/tjafs.
Personligen hade jag nog aldrig kommit över en sån sak.
Nej skulle det bli mycket tjafs som går ut över barnen är det inte harmoniskt!
Men det är inget någon vet än, det verkar ju ha fungerat bra en tid redan.
Men nu har barnen i alla fall en chans att kunna ha ett harmoniskt hem med deras pappa, något de aldrig haft sen ts kom in i deras liv!
Du verkar inte förstå.
Ts och mannen är separerade alldeles oavsett exet, hans kärlek för ts finns inte kvar. Således KOMMER de små barnens föräldrar inte leva ihop mer! Skillnaden är att de små kommer inte fara "mer" illa av att mannen flyttar hem till exet eftersom ingen kommer behandla dem illa!
Att de större får det bättre är en bonus eftersom dom inte haft det bra under tiden med ts! Denna behandling slipper de små så dom kommer också få det bra!
Många separerade familjer fungerar jättebra och är kärleken slut är det ofta bättre med separation och två lyckliga familjer.
Nu eftersom att ts har svarat att numera tror hon biomamman inte lär behandla de dåligt så behöver inte det diskuteras mer.
Däremot har jag en fråga om varför det är mer synd om ts barn än de tidigare barnen? Är inte de tidigare barnen lika värda enligt dig? Är det bara de nya som räknas?