• Anonym (Mio)

Mannens ex blir bonusmamma till våra gemensamma! :(

Anonym (varför) skrev 2016-10-31 14:44:12 följande:

Varför skulle hon behandla dina barn illa bara för att du gjorde det mot henne? Dom flesta har mer vett än vad du har.

Kan hända att TS inte varit så snäll mot exets barn? Hon skriver ju att hon kunde skött det bättre. Uppenbarligen önskar hon att hennes egna barn inte skall ha en sådan bonusmamma som hon själv var.
  • Anonym (Mio)
    Anonym (Tyra) skrev 2016-10-31 15:06:19 följande:
    Jag var ung och dum, kanske. Men nu har jag ju blivit vuxen och morgnat, även om relationen till bonusarna är obefintlig. Biomamman har alltid varit bitter och småelak mot mig, sett ner på mig vid sammankomster där vi träffats (konfirmationer) så det känns som att hon gjort allt för att jag ska må dåligt! Jag förstår bitterheten att jag "tog" hennes man. Men tänkte att det skulle gå över.. Och nu sitter jag här. Livet känns så grått...
    KARMA kallas det
  • Anonym (Mio)
    Anonym (varför) skrev 2016-10-31 15:03:04 följande:
    Ja det fattar jag också. Men varför tror och och förutsätter att mannen ex ska behandla hennes barn dåligt? Dom flesta har mer vett än att ta ut sin skit på barnet.
    Som ordspråket säger "som man känner sig själv känner man andra". Dvs det man tror och vetvom sig själv applicerar man på andra.
  • Anonym (Mio)
    Anonym (qwerty) skrev 2016-11-03 23:06:31 följande:
    Och vad hände sen? Du menar att det rättfärdigar att exet beter sig som en bitch mot TS då? Två fel gör alltså ett rätt?
    Vad har hon för anledning att vara trevlig mot TS?
Svar på tråden Mannens ex blir bonusmamma till våra gemensamma! :(