Anonym (kille 22) skrev 2016-10-27 20:03:39 följande:
Jag är 22. Jag tror jag älskar henne, men jag är inte på långa vägar redo att bli pappa än. Om tio år kanske?
Anonym (w) skrev 2016-10-27 18:11:22 följande:jag tänker att om hon är sån här mest under en sammanhängande vecka, och sen inte annars, så låter det ju som att hon har baktankar med det. annars skulle hon väl vilja att du kommer i henne alltid?
Jo exakt, jag tror hon försöker bli gravid, även om hon säger att hon inte vill det och äter p-piller. Annars hade hon inte blivit arg ena veckan för att inte bry sig andra? Eller det där med att hålla fast mig med benen eller propsa på att vara överst och sedan hålla fast när jag är på väg att komma så att jag inte kan kliva av? Det gör hon bara ibland, inte alltid. Annars kan jag få komma lite överallt, på lakanet, på henne, i munnen på henne utan att hon blir arg. Eller att vi göt det en gång om dagen när vi ses och sedan tre-fyra-fem gånger flera dagar i rad helt plötsligt?
Vi ses inte heller varje dag utom periodvis och då mer intensivt.
Tack för att ni mestadels bekräftar mig i mina misstankar, det är jobbigt på ett sätt då jag kanske måste göra slut om hon fortsätter vilket jag absolut inte vill, men ändå skönt att inte känna sig paranoid. Jag vill ju inte bli pappa, åtminstone inte än på kanske 10 år.
Du kan lätt räkna ut när hon har ägglossning. 10-14 dagar efter mensens första dag. Jag anar att det är då ni har intensivt sex och hon kräver att du ska komma i henne.