• Anonym (kille 22)

Hon kräver att jag kommer i henne vid sex

Jag är inte vidare sexuellt erfaren. Inte alls om jag skall vara ärlig. Min flickvän som är lite äldre (38) är mycket mer erfaren, hon är mamma, har vart gift osv. Hon säger att hon äter p-piller så att det är helt riskfritt att jag kommer i henne men jag tvivlar på detta.

Just att jag skall komma i henne är väldigt viktigt. Det är tydligen väldigt skönt när jag gör det säger hon men jag tror att hon kanske vill bli gravid? Eller är det skönt? Ibland kommer jag väldigt fort, detta stör henne inte alls säger hon, men jag måste säga till då, då tar hon ut den från munnen eller handen och stoppar in den så att jag kommer i. Säger jag inte till innan blir hon väldigt arg .

Hon vill väldigt ofta, så mycket jag kan få upp den periodvis sedan kanske en gång om dagen när vi träffas under en annan period. Jag är kanske paranoid nu, men jag har fått för mig att detta sammanfaller med hennes ägglossning, då det är en vecka med extremt mycket sex, sedan några veckor med mindre, och då gör det liksom ingenting vart jag kommer.

Hon hävdar att jag är löjlig, hon vill inte bli gravid utan gillar bara när jag kommer i henne. Nångång när jag försökt dra ut, så har hon hållt fast mig med benen, eller bytt så att hon är överst. 

Jag vet ju vad jag tror men jag vet ju att det finns en chans att jag är orolig. Men jag har några frågor:

* Är det en "väldigt speciell känsla" och jätteskönt när killen kommer i?
    * Kan en kvinna få orgasm av att killen kommer i?
    * är denna orgasm isåfall mycket bättre än andra orgasmer?
    * Kan man då i denna "killen kommer" -orgasm komma trots att själva samlaget varat kanske i 10-20-30 sekunder och innan det bara sugit?
    * Kan man vara allergisk mot kondom?
    * Är känslan med kondom så mycket bättre än utan?
    * Har man en slags "ägglossning" även med p-piller där man är extra kåt i c.a en vecka?

/Tacksam för svar  

• Svar på tråden Hon kräver att jag kommer i henne vid sex
  • Anonym (3barnsmamma)

Låter mycket oroväckande att hon blir väldigt arg när du väljer att inte följa hennes vilja...... ok om hon vill att du kommer i henne, men att hålla fast dig låter gränsöverskridande

• Anonym (C)

Ja man kan vara allergisk mot kondomer. Ja det är betydligt skönare utan! Men nej det är inte skönt när han kommer i mig och det tillför inte mig något att han kommer i mig. Vill tusen gånger hellre att han kommer i min mun. Blir så kladdigt där nere och det gillar jag inte.

Låter lite märkligt hennes beteende... Inte omöjligt att hon "råkar" bli gravid. Själv har jag blivit gravid två gånger pga ETT missat p-piller, var försiktig!

• Anonym (Mm)

Tycker inte det är mer speciellt när killen kommer i en men kan vara mysigare för då blir man inte avbruten vilket jag kan rycka man blir om han bara drar ut den..

Menar du bara att hon får orgasm bara av att du kommer i henne? Alltså knappt något sex? Det kanske jag tycker låter aningen märkligt.

Man kan vara allergisk mot latex som de flesta kondomer är gjorda av, men det finns andra..

När jag äter p piller tycker jag inte att det är på samma sätt som utan. Alltså inte mer kåt en viss vecka. Men är säkert indivuduellt.

• Anonym (w)

låter som om hon vill ha ett barn till innan hon blir för gammal?

• Anonym (Nja)

Jag kan ju bara svara för mig själv. Jag får inte orgasm av att han kommer i mig och inte heller är den orgasmen "bättre", men ofta är det så att jag är nära att komma och när han då drar ut så avstannar det bara och jag får inte komma. Mycket irriterande.

• MrFlex

Du får skilja på vad som är skönt och vad som är upphetsande, dessa två saker samverkar vid sex. Kanske har hon en kink och blir jättekåt av att få sperman i fittan? Då spelar det liksom ingen roll om det är fysikt skönt.

Kvinnor har ju som bekant en hormoncykel. Denna påverkar lusten för de flesta men inte lika för alla. Det är dock vanligt att lusten ökar runt ägglossningen.

• Anonym (kille 22)
    Anonym (Mm) skrev 2016-10-27 17:40:09 följande:

Tycker inte det är mer speciellt när killen kommer i en men kan vara mysigare för då blir man inte avbruten vilket jag kan rycka man blir om han bara drar ut den..

Menar du bara att hon får orgasm bara av att du kommer i henne? Alltså knappt något sex? Det kanske jag tycker låter aningen märkligt.

Man kan vara allergisk mot latex som de flesta kondomer är gjorda av, men det finns andra..

När jag äter p piller tycker jag inte att det är på samma sätt som utan. Alltså inte mer kåt en viss vecka. Men är säkert indivuduellt.

"Menar du att hon får orgasm bara av att du kommer i henne?" Ja det menar jag att hon hävdar, men jag vet inte om jag tror på det. För ibland kan det verkligen bli så, att jag är inne i henne bara ett par sekunder innan jag kommer. kan hon då komma av det?
  • Anonym (H)

Jag tycker att det är skönare utan kondom och när han kommer i mig. Dels för att jag gillar den pulserande känslan och dels för att jag tänder på det. Men det är inget jag får orgasm av i sig. Jag tycker att det låter som att hon försöker bli med barn. Jag skulle backa om jag var du. Många, många steg.

• Anonym (w)

jag tänker att om hon är sån här mest under en sammanhängande vecka, och sen inte annars, så låter det ju som att hon har baktankar med det. annars skulle hon väl vilja att du kommer i henne alltid? 

• Anonym (Spring)
    Anonym (H) skrev 2016-10-27 18:01:29 följande:

Jag tycker att det är skönare utan kondom och när han kommer i mig. Dels för att jag gillar den pulserande känslan och dels för att jag tänder på det. Men det är inget jag får orgasm av i sig. Jag tycker att det låter som att hon försöker bli med barn. Jag skulle backa om jag var du. Många, många steg.

Svar på tråden Hon kräver att jag kommer i henne vid sex