Inlägg från: Anonym (kille 22) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kille 22)

Hon kräver att jag kommer i henne vid sex

Jag är inte vidare sexuellt erfaren. Inte alls om jag skall vara ärlig. Min flickvän som är lite äldre (38) är mycket mer erfaren, hon är mamma, har vart gift osv. Hon säger att hon äter p-piller så att det är helt riskfritt att jag kommer i henne men jag tvivlar på detta.

Just att jag skall komma i henne är väldigt viktigt. Det är tydligen väldigt skönt när jag gör det säger hon men jag tror att hon kanske vill bli gravid? Eller är det skönt? Ibland kommer jag väldigt fort, detta stör henne inte alls säger hon, men jag måste säga till då, då tar hon ut den från munnen eller handen och stoppar in den så att jag kommer i. Säger jag inte till innan blir hon väldigt arg .

Hon vill väldigt ofta, så mycket jag kan få upp den periodvis sedan kanske en gång om dagen när vi träffas under en annan period. Jag är kanske paranoid nu, men jag har fått för mig att detta sammanfaller med hennes ägglossning, då det är en vecka med extremt mycket sex, sedan några veckor med mindre, och då gör det liksom ingenting vart jag kommer.

Hon hävdar att jag är löjlig, hon vill inte bli gravid utan gillar bara när jag kommer i henne. Nångång när jag försökt dra ut, så har hon hållt fast mig med benen, eller bytt så att hon är överst. 

Jag vet ju vad jag tror men jag vet ju att det finns en chans att jag är orolig. Men jag har några frågor:

* Är det en "väldigt speciell känsla" och jätteskönt när killen kommer i?
    * Kan en kvinna få orgasm av att killen kommer i?
    * är denna orgasm isåfall mycket bättre än andra orgasmer?
    * Kan man då i denna "killen kommer" -orgasm komma trots att själva samlaget varat kanske i 10-20-30 sekunder och innan det bara sugit?
    * Kan man vara allergisk mot kondom?
    * Är känslan med kondom så mycket bättre än utan?
    * Har man en slags "ägglossning" även med p-piller där man är extra kåt i c.a en vecka?

/Tacksam för svar  

• Svar på tråden Hon kräver att jag kommer i henne vid sex
  • Anonym (kille 22)
    Anonym (Mm) skrev 2016-10-27 17:40:09 följande:

Tycker inte det är mer speciellt när killen kommer i en men kan vara mysigare för då blir man inte avbruten vilket jag kan rycka man blir om han bara drar ut den..

Menar du bara att hon får orgasm bara av att du kommer i henne? Alltså knappt något sex? Det kanske jag tycker låter aningen märkligt.

Man kan vara allergisk mot latex som de flesta kondomer är gjorda av, men det finns andra..

När jag äter p piller tycker jag inte att det är på samma sätt som utan. Alltså inte mer kåt en viss vecka. Men är säkert indivuduellt.

"Menar du att hon får orgasm bara av att du kommer i henne?" Ja det menar jag att hon hävdar, men jag vet inte om jag tror på det. För ibland kan det verkligen bli så, att jag är inne i henne bara ett par sekunder innan jag kommer. kan hon då komma av det?
  • Anonym (kille 22)
    Anonym (Nämen..) skrev 2016-10-27 18:46:56 följande:

Det verkar inte alls som att anledningen bara ska va "skön"... tycker du ska va väldigt försiktig , om det inte är så att ett barn skulle göra dig nått ? Men Ja , prata ordentligt med henne ! :)

Jag är 22. Jag tror jag älskar henne, men jag är inte på långa vägar redo att bli pappa än. Om tio år kanske?
    Anonym (w) skrev 2016-10-27 18:11:22 följande:

jag tänker att om hon är sån här mest under en sammanhängande vecka, och sen inte annars, så låter det ju som att hon har baktankar med det. annars skulle hon väl vilja att du kommer i henne alltid? 

Jo exakt, jag tror hon försöker bli gravid, även om hon säger att hon inte vill det och äter p-piller. Annars hade hon inte blivit arg ena veckan för att inte bry sig andra? Eller det där med att hålla fast mig med benen eller propsa på att vara överst och sedan hålla fast när jag är på väg att komma så att jag inte kan kliva av? Det gör hon bara ibland, inte alltid. Annars kan jag få komma lite överallt, på lakanet, på henne, i munnen på henne utan att hon blir arg. Eller att vi göt det en gång om dagen när vi ses och sedan tre-fyra-fem gånger flera dagar i rad helt plötsligt?

Vi ses inte heller varje dag utom periodvis och då mer intensivt.

Tack för att ni mestadels bekräftar mig i mina misstankar, det är jobbigt på ett sätt då jag kanske måste göra slut om hon fortsätter vilket jag absolut inte vill, men ändå skönt att inte känna sig paranoid. Jag vill ju inte bli pappa, åtminstone inte än på kanske 10 år. 

• Anonym (kille 22)
    Anonym (Nämen..) skrev 2016-10-27 20:47:12 följande:

Men har du sett dessa p-piller ?? Har du sett att hon tagit dom ?

Nej det har jag inte. Men det är svårt, hon sa ju först när vi började ha sex att jag inte skall oroa mig för hon äter p-piller och att hon vill att jag kommer i henne. Men jag tror att hon ljuger, men först trodde jag på henne och att hon blir arg när jag tvivlar eller inte kommer i mm. jag beskrivit har ökat på min oro.

Men hon är väldigt gullig på många sätt, hon respekterar att jag är oerfaren, hon skäller inte på mig eller hånar mig när jag kommer för tidigt (vilket jag har hört är vanligt att tjejer gör) utan tar det som ett bevis på att jag är attraherad av henne och säger att det inte gör något, bara slappna av och komma i henne kan jag göra och hon älskar det och mig ändå. Hon är supersexig dessutom.
Svar på tråden Hon kräver att jag kommer i henne vid sex