• Anonym (kille 22)

Hon kräver att jag kommer i henne vid sex

Jag är inte vidare sexuellt erfaren. Inte alls om jag skall vara ärlig. Min flickvän som är lite äldre (38) är mycket mer erfaren, hon är mamma, har vart gift osv. Hon säger att hon äter p-piller så att det är helt riskfritt att jag kommer i henne men jag tvivlar på detta.

Just att jag skall komma i henne är väldigt viktigt. Det är tydligen väldigt skönt när jag gör det säger hon men jag tror att hon kanske vill bli gravid? Eller är det skönt? Ibland kommer jag väldigt fort, detta stör henne inte alls säger hon, men jag måste säga till då, då tar hon ut den från munnen eller handen och stoppar in den så att jag kommer i. Säger jag inte till innan blir hon väldigt arg .

Hon vill väldigt ofta, så mycket jag kan få upp den periodvis sedan kanske en gång om dagen när vi träffas under en annan period. Jag är kanske paranoid nu, men jag har fått för mig att detta sammanfaller med hennes ägglossning, då det är en vecka med extremt mycket sex, sedan några veckor med mindre, och då gör det liksom ingenting vart jag kommer.

Hon hävdar att jag är löjlig, hon vill inte bli gravid utan gillar bara när jag kommer i henne. Nångång när jag försökt dra ut, så har hon hållt fast mig med benen, eller bytt så att hon är överst. 

Jag vet ju vad jag tror men jag vet ju att det finns en chans att jag är orolig. Men jag har några frågor:

* Är det en "väldigt speciell känsla" och jätteskönt när killen kommer i?
    * Kan en kvinna få orgasm av att killen kommer i?
    * är denna orgasm isåfall mycket bättre än andra orgasmer?
    * Kan man då i denna "killen kommer" -orgasm komma trots att själva samlaget varat kanske i 10-20-30 sekunder och innan det bara sugit?
    * Kan man vara allergisk mot kondom?
    * Är känslan med kondom så mycket bättre än utan?
    * Har man en slags "ägglossning" även med p-piller där man är extra kåt i c.a en vecka?

/Tacksam för svar  

• Svar på tråden Hon kräver att jag kommer i henne vid sex
  • Anonym (Nämen..)

Men har du sett dessa p-piller ?? Har du sett att hon tagit dom ?

• Anonym (kille 22)
    Anonym (Nämen..) skrev 2016-10-27 20:47:12 följande:

Men har du sett dessa p-piller ?? Har du sett att hon tagit dom ?

Nej det har jag inte. Men det är svårt, hon sa ju först när vi började ha sex att jag inte skall oroa mig för hon äter p-piller och att hon vill att jag kommer i henne. Men jag tror att hon ljuger, men först trodde jag på henne och att hon blir arg när jag tvivlar eller inte kommer i mm. jag beskrivit har ökat på min oro.

Men hon är väldigt gullig på många sätt, hon respekterar att jag är oerfaren, hon skäller inte på mig eller hånar mig när jag kommer för tidigt (vilket jag har hört är vanligt att tjejer gör) utan tar det som ett bevis på att jag är attraherad av henne och säger att det inte gör något, bara slappna av och komma i henne kan jag göra och hon älskar det och mig ändå. Hon är supersexig dessutom.
  • MammAmma

Skitsnack att hon går på några p-piller. Hon jobbar hårt för att bli gravid och du är spermadonatorn, tro inget annat. Såvida du inte vill bli hennes baby daddy lär du antingen dra på kondom eller dumpa henne.

• Anonym (Dumpa genast)

Skälv kräver jag alltid att få komma i min tjej. Jag älskar henne väldigt mycket men om jag inte får komma i henne blir jag VÄLDIGT ARG! Om hon runkar drar jag bort hennes hand när det är dags och trycker in den och sprutar. Vet inte riktigt om hon gillar det men det är skitskönt för mig.

Låter detta ok? Trodde inte det va...

• Anonym (Dumpa genast)

Kan stava till själv...

• Anonym (Seriöst?)

Är du seriös? Du har ju valt att posta tråden i sandlådan, en forumsdel för oseriösa och ironiska diskussioner. Men, som svar på din frågeställning, jag föredrar absolut att min sambo kommer i mig, det är det allra bästa! Vi försöker inte skaffa barn, så det är inte det. VI tycker det är skönast helt enkelt.

• Anonym (Dumpa genast)

Glömde tillägga att jag är 40 och hon är 22.

• Anonym (N)
    Anonym (kille 22) skrev 2016-10-27 22:39:39 följande:

Men hon är väldigt gullig på många sätt, hon respekterar att jag är oerfaren, hon skäller inte på mig eller hånar mig när jag kommer för tidigt (vilket jag har hört är vanligt att tjejer gör).

Nej, tjejer hånar eller skäller inte om man kommer för tidigt. Att någon har gjort det någon gång betyder inte att det är vanligt. Så det tycker jag inte att du ska gå runt och vara tacksam för. Det är en självklarhet.

I övrigt håller jag med de flesta andra här inne. Det är tydligt att hon försöker bli gravid. Antingen fortsätter du ha sex med henne och räkna med att bli pappa snart, eller så avslutar du relationen/börjar skydda dig.
  • Anonym (0o0)

Låter som du kommer bli pappa snart skall man säga grattis allt du säger låter bara som hon vill bli gravid. Man blir lixom inte sur annars å nästan tvingar sin partner till å komma i

• Anonym (tycker)
    Anonym (Dumpa genast) skrev 2016-10-27 20:17:43 följande:

Detta är våldtäkt! Aldrig ok med tvång vid sex, någonsin! Polisanmäl och lägg benen på ryggen och spring innan detta eskalerar ytterligare!

En polisanmälan kommer att vara verkningslöst i detta fall då ts är kille.

Helt uppenbart utnyttjar flickvännen dig som spermadonator emedan hon ännu är i lämplig ålder för att få ännu ett barn.

Vad som händer sedan kan ingen veta. Hon kan vilja se dig som far till barnet och som livskamrat och sambo/make, eller så är sexintresset (med dig) som bortblåst så snart hon fått ett positivt graviditetstest, eller så dumpar hon dig och du får betala underhåll.

En person som utan skrupler ljuger, lurar och utnyttjar dig på det här sättet, tycker du att denna är en lämplig mor till ditt barn och en som du skulle vilja leva med decennier framöver? Du måste se igenom den yttre attraktionen och hennes eventuella spel och inse vem hon egentligen är, vilket är lättare sagt än gjort.
Svar på tråden Hon kräver att jag kommer i henne vid sex