Hemflyttad skrev 2016-11-27 10:43:46 följande:
Testade nu när svärföräldrarna åkt hem (sparade morgonurin i kylen) och det var extremt blankt. Idag är 8 dagar efter FET (Äl +13) och jag testade med Testlagrets test som är väldigt känsligt. Alltså räknar jag med att resultatet står sig. Skit också!
Helt slut efter den här veckan då jag har sovit så lite och även efter hela hösten (2 FET + 2 inställda försök). Vi har ju tänkt på dessa två embryon i frysen i över 5 år, så det är jättetråkigt att det inte fungerade.
Vem gör 7 återföringar utan ett enda plus, liksom? Varför funkar det inte?
Men jag har ju mina två underbara barn, så oerhört tacksam för dem. Vi kommer nog att försöka själva ett tag framöver, men känns inte så hoppfullt med tanken på min ålder 40 år + en äggledare + tidigare fertilitetsproblem. Dessutom vet jag inte om jag orkar rent psykiskt.
Stort lycka till till er som inte har testat än! Jag kommer så klart att fortsätta följa tråden och håller tummarna för er!
Å fy fasen vad trist! Lider med dig! Så jäkla orättvist att vissa kan yngla av sig hur mycket som helst medan andra får kämpa desto mer.. Skickar en stor kram till dig! Håller massor av tummar för att ni ska klara trean på egen hand!
Stort lycka till!
Kram