Någon som ska göra FET under november?
Positivt äl-test idag, dag 12 bara! Borde väl bli insättning på fredag i så fall, om det är en blasto? Dom frös in den på dag 6.
Ja vi verkar vara ett par stycken som är väldigt synkade, så kul! :D Vi har bara ett embryo i frysen så jag hoppas verkligen det klarar upptining! Ska ringa kliniken på måndag o stämma av lite. Blir det återföring på fredag så blir det mitt i planerade ullareds-resan, haha! Får skjuta på resan en dag, inget känns viktigare än återföring nu :)
Vad spännande Bimbim! Har du några symptom?
Är det några som passar på att 'förbättra oddsen själva' vid omslag på äl-test innan FET?
Gud vad jag önskar man kunde skriva emojis här!!
Jag har fortfarande glad gubbe på äl-test. Från vilken dag ska jag räkna äl? Är det från igår när jag fick första positiva utslaget?
Jag har telefontid med min klinik kl 13.45. Hoppas på återföring på fredag o Ullareds-kaos på lördag
Johjen; nu har jag sån jäkla 'tur' att jag är hemförlovad från jobbet (uppsagd men går hemma med full lön under uppsägningstiden fram till februari) så jag kan fara iväg när som helst. Men innan så kompa jag bara ut o åkte när jag hade undersökning osv. Har haft ett väldigt fritt jobb där ingen bryr sej speciellt mycket. Har opererats många gånger för min endometrios o kobbar bara med killar, så dom har trott att jag varit iväg till sjukhus pga det :) Enda jobbiga är att min man jobbar på samma ställe, så dom har väl undrat varför han måste åka med så ofta.
Tjoho! Återföring på fredag!!
Ja nu jäklar är jag ivrig! Men nu börjar nästa orosmoment, att den lille inte ska klara upptining. Har ju som sagt bara en i frysen. Nån som vet statistik på hur många embryon som klarar upptining?
Vi får helt enkelt intala oss att det kommer bli en bra vecka Har ni oxå blastocyster? Blir min första blasto Känns spännande och skönt att testdagen blir lite närmre än med 2-dagarsodlade.
Åhå testade precis nu när jag gick på toa och fick glad gubbe! Kommer testa igen givetvis imorgon bitti men frågan är om de kommer räkna från idag eller imorgon?
Fy fasen vad spännande att följas åt! :D