ivf / äd 2016/ 2017?
Jag har nu iaf. köpt Albyl på nätet och ska starta med det så fort det kommer :) köpte inte delaren, glömde, får gå till apoteket senare ändå.....angående kortison så har jag nog redan fixat det. Ringde syrran och berättade detta och hon har kortisontabletter hemma för astman så jag ska få dessa och starta med små doser. När jag berättade det hela och detta ni har skrivit om immunförsvar så tyckte hon själv att: ja men herregud, du är ALDRIG sjuk och klart det kan vara det och undrande varför jag inte kommit till henne innan och lånat kortison....!
Så det är klirrat. Antar att man måste komma över tröskeln av sina egna nojor, då menar jag min noja med att ta läkemedel, och se det lite mer nyanserat. Har ju varit anti men ni har övertygat mig. Varför inte prova det också?
:) Men ja nu ska jag jobba! suttit och snackat en hel halvtimme på min lunch med syrran nu har jag knappt hunnit förbereda nästa lektion. Stressar vidare här. Tack Undrande för alla tips!!!
Kram
Får hoppas du tycker det var ok att jag och Pyret "övertalade dig" att testa.
Har du eller ni andra i tråden fler frågor så är det bara att ställa dem,
vet jag svaret så svarar jag.
Bra att du köpt Albyl. Så här ser Tablettdelaren ut. Jag har en och den funkar jättebra ! www.apoteket.se/produkt/tablettdelare-1-st-247509/
Kortisonet du lånat, är det Prednisolon 5mg?
Kom ihåg att om du ska sluta med det (tex om mensen kommer eller missfall)
så dela tabletterna och trappa ner långsamt, annars kan man få biverkningar. Men hoppas din syster kan berätta allt om det för dig.
Lycka till nu med fragmentationstestet, medicinerna, Triangelnbesöket och allt annat !