• Jessy01

ivf / äd 2016/ 2017?

Aaaaa tack för svar snällaste ni! Är det kört nu då? Buuhuu tog 12,5 mg idag istället

och efter frukost. Idag känner jag inte sååå mycket dom igår. Kan jag bara ändra sådär? Undrade -är du säker på att d var d som störde implantationen?? Blir såååå nervös nu?

• Jessy01

Åååh Maran vad spännande vilket kön d än blir

Smurfem- gaaah jobbigt när inte sambon vill prata...di känner ju din man bäst såklart

men för mig har d alltid varit bad tajming att prata. .jag väntade ut honom länge men han var

nog bara nöjd m att jag inte sa ngt och d ångrar jag idag! Önskade så vi började tidigare... man är ju två i ett förhållande och jag önskar jag hade krävt svar tidigare. Fast m ÄD inte lija bråttom såjlarr :)

Furr tänker på dig om du läser! Kram!

Just det ...när d ej funkat m befruktning....mib mens var regelbunden nästa mens....men såklart olika.

Shirgley! Håller tummarna för oss

Är på ruvardag 3 idag ...haft molvärk i flera timmar i sträck....2 dagsrs.. nån som känner igen sig? Kram ALLA <3

• Jessy01

Shirgley samma här fast idag på dag 4 poff allt borta! Sov bara 2 h inatt. Bar så stressad

över att inte kunna sova för embryons skull att jag inte fick en sekund mer sömn inatt.

Nu tror jag benhårt på att d gått åt helv..te för att jag inte fått sömnen....jag blir tokig av detta p på riktigt dåligt humör. Någon som vet?

Och jsg tror bara d är bra att hålla igång men som di sa inte hårdträna :)

Kram alla!

• Jessy01

Tack för svar söta Maran! Jag som brukar vara stabil är precis tvärsom i detta.

• Jessy01

Shirgley....vad har du för "symtom" Du har rätt Smurfen (o alla andra) En natt måste ju kvitta!

• Jessy01

Shirgley - jag ligger ju en dag före dig m 2 dagars. Hade exakt samma symtom igår son du

har idag. Men idag allt borta! Inte kännt ett smack idag. Men kan man verkligen känna såhär

tidigt? Lutinus? Vad tror du? Kram

• Jessy01

Shirgley - du kanske är överstimulerad eller lutinuset? Och d ska ju vara bra rent gravmässigt :)

Jag känner inte ett smack så har inga förväntningar alls :(

Åååh 77 häst! Hade ett svenskt varmblod och ska ta upp ridning igen men förhoppningsvis så dröjer d ett tag :)

Maran hur kände du de första ruvardagarna? Jag är på dag 5 m ett 2 dagars. Det enda

jag har är lite kurrande i magen

77- d var samma för mig denna gången. Ett ägg på ok stort och 1 till på 11 på dag 10. Sen när jag kom tbax 3 dgr senare var det 3 ok follicklar sen vid äggplock ytterligare 3 dar senare så var det 6 och alla var mogna! De ville tom avbryta mig. Och nu ruvar jag på 2. Ge inte upp än!

Svar på tråden ivf / äd 2016/ 2017?