ivf / äd 2016/ 2017?
Men fick ni ägg i frysen? Är det generellt billigare med frysta ägg? Fattar inte riktigt hur dom gör, befruktas äggen när dom tinats upp då?
Men fick ni ägg i frysen? Är det generellt billigare med frysta ägg? Fattar inte riktigt hur dom gör, befruktas äggen när dom tinats upp då?
Okey:) Men ni satte bara in ett embryo?
Åh, önskar någon bara kunde bestämma hur man ska göra, så himla många beslut, man blir ju helt snurrig!
Tack för pepp! Så skönt att ni finns, har valt att inte berätta för släkt och vänner än.
Härligt med uteritt! Längtar hem till min lilla kuse som njuter på sommarkollot:) Imorgon får jag också rida och kommer förmodligen ha svårt att knäppa brallorna av helt andra anledningar som för många öl och för mycket mat på semestern:) Det finns gravidridbyxor tror jag!
Japp nu kan vi skita i ägglossningar :)
Jag ska kolla offerter med målning ändå men välja nån billig isf, och kanske får betala det själv isf. Vi får se. Nästa målning blir i augusti/september, kanske har jag tänkt om då och vi gör det själva.
PGS är möjligt vi gör. Ett FET kostar ju ändå a 15-20 med resor om vi behöver göra om det pga avvikelser.
Jo öppen hade nog vart helt ok, men Finland hade ett års väntetid och jag har ju som plan att föda nästa sommar ;) ( Min plan sen vad som händer är en annan sak ) Jag vill ha senast under mitt 43:e år. Vilket är nästa år.
Låter rimligt:) men hängslen eller skärp borde väl funka? Eller ett par såna där ridleggings som jag inte riktigt förstår syftet med:)
Ääääh, 77, blev HÄNGSLEN menar jag, inte skärp...
Och nu på v 6+2 är symptomen puts väck borta igen. Jag kanske borde ta ett nytt CB test, nu bara måste det ha slagit över till Gravid 3+ ?! Annars är det nåt mysko.. Jag vet att jag nojjar men varit med om just detta lite för många ggr tidigare (symptom som försvinner, lågt hcg som inte stegrar osv) och det har aldrig slutat bra
Jaaa, ett sådant hade jag velat ha. Eller "du bär på nåt fint som växer som det ska, grattis!" Jag ska försöka få tag på ett italienskt CB till, om apoteket öppnar nån gång (lite si o så med tider här..). Återkommer med rapport imorgon. Kram /nojj-Fia
Jag har aldrig ens varit i närheten att bli gravid.. vi har ju gjort 6 Ivf försök och försökt ca 3 år på naturlig väg men inte ett plus så långt ögat kan nå:( Har på något sjukt sätt känt på mig länge att jag skulle ha svårt att bli gravid men trots det gjort som jag gör med allt annat som är jobbigt, stuckit huvudet i sanden.. men det är som det är och jag ångrar inget, faktiskt först nu jag känner mig helt redo att bli mamma.. och vi har haft 6 fantastiska år tillsammans och gjort allt vi velat och nu är jag redo!
Jo, dom kan definitivt ta betalt och det lutar ändå åt garantipaketet, det är sjukt dyrt men vi vill inte ta några fler risker, får vi ett barn så kommer det vara värt alla besparingar i världen, men det är orättvist att det är gratis och dessutom kul för vissa:)
Tyvärr, tog nytt test och det visar fortfarande bara 2-3. Det borde slagit över vid det här laget. Jag har känt på mig att hcg inte stiger. Jag är så jävla knäckt nu!
Dags f solskenshistoria: är med i en grupp på fb "föräldrar över 40", dit anslöt sig just en kvinna på 46 år som blivit spontant och oplanerat gravid. Är i v 33 och diverse tester tyder på en fullt frisk bebis.