BF juli 2017
Hej på er, jag hoppar gärna in här :) Bf 25/7 med andra barnet.
Hej på er, jag hoppar gärna in här :) Bf 25/7 med andra barnet.
Wooden, vilken vecka är du i? Jag har hört många där det tar lite tid för testet att komma till 3 +.
Skönt att du är lugnare! :) Jag ska testa med ett nytt digitalt om några dagar tänkte jag och hoppas också på 3+ :)
Denna väntan.. vi har tid för ultraljud den 13/12. Längtar ihjäl mig ????
Svelin, jag har en fyraåring och tanken är att berätta antingen efter första ultraljudet i v 8 eller efter kub om vi gör det. :) Vill att han ska veta innan "alla andra".
Är det någon som är med i Facebook-gruppen som vill bjuda in mig om den är helt hemlig? Jag pm:ar min mejladress i så fall. :) Har pm:at de jag hittat i tråden här som startat gruppen/grupperna men de verkar inte vara så aktiva här.
Va för grupp ?
Dom jag är med i kan man nog bjuda in sig själv på
jaha okej, vill inte heller gå ut med det än förrens riskveckorna har passerat
du får görna bjuda in mig också i gruppen om du kom in ?
är det på facebook du menar?
Plussade för några veckor sen och beräknad BF juli 2017?????????? Som vi har försökt att bli gravid och äntligen hände det????????
Hej alla här. Jag har genomgått en ivf och är nu i v7. Har beräknat 24 juli. Så spännande att det är fler som går ut med att man är gravid så tidigt.
Hej ny här. Oxå gravid genom ivf. Är nu i veckan 6;) ska på 8 v ulv den 21 december. Ska du oxå göra tidigt ulv..?
Är det första försöket? Detta är mitt tredje så jag hoppas på tredje gången gillt nu när det satt sig fast . Hehe. När gjorde du en insättning då om du är 26 juli? Bara så jag räknat rätt menar jag :)
OK. Vad hände första gången? Jag räknar också från äggplocket. 1 nov
Hej på er! Vill bara uppdatera med dagens nyheter; idag gjorde vi tidigt ultraljud. Är i v 10 nu. Anledningen till det är för att jag fick missfall i sept (min första graviditet), och är såklart orolig. De här veckorna har varit otroligt långa. Men idag fick vi se ett tickande hjärta och en liten filur som rörde sig massa! Är så lycklig! Kan knappt fatta att det finns någon där inne.
Jag var på ul imorse pga av 3 blödningar varav en stor! Men där inne fanns en liten bebis som sprattlade och ett fint hjärta som slog <3 så skönt att få veta. Är i vecka 11 (10+2)