Inlägg från: Sommarbebis2017 |Visa alla inlägg
  • Sommarbebis2017

BF juli 2017

Hej alla

Hoppar in här jag med. Beräknad 5 juli om allt går vägen. Ett missfall i bagaget i september men blev gravid igen rätt snart. Någonstans skall jag ha ett gammalt konto här, men lyckas banne mig inte komma in på det längre så jag har detta tillsvidare. Detta är iaf min fjärde graviditet och pappans första barn. Har fått 3 barn med en tidigare man.

Har 2 vaginala förlossningar och ett planerat snitt med mig. Relativt lätta graviditeter.

• Sommarbebis2017

Hejsan.... Är det okej att hoppa in här?
    Väntar ett fjärde barn med min sambo, det är hans första Glad har fått tre barn med en tidigare man. Lite nervöst då jag fick missfall i v 8 i september...

Är 37 år. BF runt 5 juli. Glad

• Sommarbebis2017
    Sally8585 skrev 2016-11-18 17:50:27 följande:

Hej! Plussade väldigt svagt idag på eftermiddagen! Men om allt går vägen jag kommer ha BF i slutet på juli! :D Detta blir vårt 4:e barn. Jag är 31 år! Grattis till allihopa! Någon som känner framöver att ha en hemlig facebook grupp ist? Tycker familjeliv är så svårt att hänga med i :)

Gärna med i en sådan grupp, så här första veckorna Glad Grattis också till plusset.
  • Sommarbebis2017
    Sally8585 skrev 2016-11-18 18:10:58 följande:
    Ska jag fixa till en ? :D
    Väldigt gärna för mig. Lättare också att få ansikten på människorna Går ju att du lägger till oss om vi skickar pm här med namn eller så, då gruppen ej blir sökbar som hemlig väl Glad
  • Sommarbebis2017
    Sally8585 skrev 2016-11-18 18:43:07 följande:
    Skicka gärna era namn här så lägger jag till er alla :D
    Nu borde du fått pm
Svar på tråden BF juli 2017