BF juli 2017
Om ni går in på den här länken,
bit.ly/2eCrb0f
så kommer ni vidare till tjejen som kan lägga till er i fb-gruppen. Om ni är sugna! :)
Om ni går in på den här länken,
bit.ly/2eCrb0f
så kommer ni vidare till tjejen som kan lägga till er i fb-gruppen. Om ni är sugna! :)
Hur gör ni med vitaminer?
Hej allihop!
Tänkte vänta med att gå med i gruppen, men kan likaväl göra det....
Plussade igår på bim -4 el 5...idag lite starkare test.
Är väldigt orolig att det inte stannar, så jag ropar verkligen inte hej än...
Började försöka i dec -14 med barn nr.3.
Blev gravid nu i mars-15, men slutade i missfall i vecka 9.
Blev gravid förra månaden igen, men slutade i missfall i vecka 5.
Nu blev jag gravid direkt efter missfallet, så får se om det stannar denna gång...
Har inte ens berättat för mannen än....
Bf 8 juli om det går vägen.
Har två pojkar sen innan som är födda 09 och 10. Blev gravid väldigt fort med båda.
Minns liksom inte sist spydde jag från v.5 till dagen efter förlossningen och fick dropp och blev inlagd för risk för att föda för tidigt. Hoppas så att detta blir bättre för minns inte så mycket av förra gången då medicinen mot illamåendet gjorde mig så groggy.
Nu är jag bara sjukt trött, men börjat göra lite fel och missar saker på jobbet...ser fram emot när jag blir piggare.
När skriver msn in sig? Ringer man en mvc bara eller hur funkar det? Minns inte längre, bara att det var glesa besök i början och tätare mot slutet. När tar msn blodprov och kubtest (om man vill)?
Finns en fb-grupp om en är sugen! ????
All frågetecken skall vara en gladgubbe ;P
Grattis hur vet man sin bf? Jag hade senast mens 161007.
Kolla skall det stå såklart!
Hej, plussade i onsdags! Inte en aning om när BF är då jag inte plussade förens BIM+10. Men gissar på början på Juli, stod Gravid 1-2 på testet.
Jag har haft ont i magen hela veckan och idag bara trycker det ut i höfterna och ryggslutet. Är detta normalt tror ni eller kan det vara utomkveds eller missfall på G? Funderar på och ringa kvinnokliniken för ett VUL nu men de kanske inte ens ser något när det är så tidigt? Vad tror ni?
Hej, jag hoppar in här och hoppas på det bästa :) jag plussade igår med bf 4/7. Jag har en dotter på 6månader redan men detta var planerat och väldigt roligt <3
Hej!
Hoppar in här :) grattis till era plus! Jag plussade i veckan och har beräknat bf 2 juli. Jag är 24 år och fästman är 29år. Kul med så många att följa!
Har ni berättat för familjen eller andra i omgivningen än? Isåfall hur?Vi funderar på att berätta för vår familj nu i helgen för vi kan inte hålla oss :) sen tänkte vi berätta för fler utomstående efter v.12 om allt går som det ska.
Jag plussade i söndags och är nu i vecka 4! :) jag blev gravid på andra försöket och vi är så lyckliga <3 lilla miraklet är beräknat 9/10 juli :) är första barnet så är såååå nervös!! Googlar om typ missfall hela tiden! Är jätte orolig :( man har ju hört att chansen är ganska stor såhär i början :/
Okej vad kul :) hoppas det går bra! Jag känner som du, att det är skönt att berätta för nära nu även om det är tidigt, om nåt skulle hända. Då vet man att man kan vända sig och få stöd i det..
Hur kan man komma med i fb gruppen?
Blir visst en julibebis här också ???? någon mer som väntar barn nr 3?
Är fortfarande i chock! Kan inte riktigt fatta att det tog sig på andra försöket då dottern är ivf barn o tog 6 år på sig att bli till ???? Om allt går som det ska så har vi bf 12 juli ??
Underbart :) har du också en av varje? Är redan så galet nyfiken på könet haha men ska inte kolla denna gång!
Haha jag tror med att det är en kille.. kollade på den kinesiska gravidkalendern idag också och fick det "bekräftat" ;)
Hm ni som är med i fb gruppen kan detta stämma på den med? Detta är en annan sluten grupp där denna varning står...är inte så sugen att låta någon bekant veta detta än... :-/
Kopierar in inlägget där det står hur en tar sig vidare till fb-gruppen :)
"Här är min fb profil så den som vill kan skicka vänförfrågan till mig så lägger jag till! ---> bit.ly/2eCrb0f
Gruppen e som sagt hemlig så bara de som är med i gruppen kan se den. Den går inte att söka fram."