Inlägg från: Maldoror |Visa alla inlägg
  • Maldoror

BF juli 2017

Hej och grattis till alla plus! Hoppas ni alla mår fint. Själv plussade jag imorse (4e försöket) och det är min första graviditet. Känner mig helt ställd! BF är 9e Juli om det går vägen.

• Maldoror
    mammsen79 skrev 2016-10-27 12:44:43 följande:

Grattis hur vet man sin bf? Jag hade senast mens 161007.

Tack, och detsamma! Såg att du redan fått svar på din fråga om BF, den sidan använde jag också tror jag.
  • Maldoror
    frestelsen skrev 2016-10-28 07:59:10 följande:

Ja försöker :) äter mycket vegetariski vanliga fall men vill jag ha kött. Är så sugen på allt kött. Sen avskyr jag banan, men ska köpa in massa frukt och grönsaker som man kan doppa i dipp. Lite nyttigare än o äta en oxfilé 7 gånger om dagen;)

Har du provat oumph "köttet"? Tycker det smakar väldigt köttigt trots att det är helt vegetariskt.
  • Maldoror
    jagkommerintepånågot skrev 2016-10-28 11:52:51 följande:

Hej, plussade i onsdags! Inte en aning om när BF är då jag inte plussade förens BIM+10. Men gissar på början på Juli, stod Gravid 1-2 på testet.

Jag har haft ont i magen hela veckan och idag bara trycker det ut i höfterna och ryggslutet. Är detta normalt tror ni eller kan det vara utomkveds eller missfall på G? Funderar på och ringa kvinnokliniken för ett VUL nu men de kanske inte ens ser något när det är så tidigt? Vad tror ni?

Om du har ordentligt ont tycker jag du ska ringa och prata med dom iaf. Även om det inte är något är det skönt att få en professionell åsikt.
  • Maldoror
    joss92 skrev 2016-10-28 17:13:02 följande:

Hej!

Hoppar in här :) grattis till era plus! Jag plussade i veckan och har beräknat bf 2 juli. Jag är 24 år och fästman är 29år. Kul med så många att följa! 

Har ni berättat för familjen eller andra i omgivningen än? Isåfall hur?Vi funderar på att berätta för vår familj nu i helgen för vi kan inte hålla oss :) sen tänkte vi berätta för fler utomstående efter v.12 om allt går som det ska.

Kunde inte heller hålla oss! Berättat för absolut närmaste familjen. Ska försöka hålla tyst till andra tills den läskigaste perioden är över.
Svar på tråden BF juli 2017