BF juli 2017
Hej och grattis till alla plus! Hoppas ni alla mår fint. Själv plussade jag imorse (4e försöket) och det är min första graviditet. Känner mig helt ställd! BF är 9e Juli om det går vägen.
Hej och grattis till alla plus! Hoppas ni alla mår fint. Själv plussade jag imorse (4e försöket) och det är min första graviditet. Känner mig helt ställd! BF är 9e Juli om det går vägen.
Grattis hur vet man sin bf? Jag hade senast mens 161007.
Ja försöker :) äter mycket vegetariski vanliga fall men vill jag ha kött. Är så sugen på allt kött. Sen avskyr jag banan, men ska köpa in massa frukt och grönsaker som man kan doppa i dipp. Lite nyttigare än o äta en oxfilé 7 gånger om dagen;)
Hej, plussade i onsdags! Inte en aning om när BF är då jag inte plussade förens BIM+10. Men gissar på början på Juli, stod Gravid 1-2 på testet.
Jag har haft ont i magen hela veckan och idag bara trycker det ut i höfterna och ryggslutet. Är detta normalt tror ni eller kan det vara utomkveds eller missfall på G? Funderar på och ringa kvinnokliniken för ett VUL nu men de kanske inte ens ser något när det är så tidigt? Vad tror ni?
Hej!
Hoppar in här :) grattis till era plus! Jag plussade i veckan och har beräknat bf 2 juli. Jag är 24 år och fästman är 29år. Kul med så många att följa!
Har ni berättat för familjen eller andra i omgivningen än? Isåfall hur?Vi funderar på att berätta för vår familj nu i helgen för vi kan inte hålla oss :) sen tänkte vi berätta för fler utomstående efter v.12 om allt går som det ska.