anina skrev 2017-02-21 19:21:29 följande:
Hoppas och ber för att allt går bra för dig denna gången. :) det är du värd. <3
tokfia84 skrev 2017-02-19 19:21:45 följande:
Hej tjejen,
Härligt med semester nästa vecka! Kan ju vara skönt att komma ifrån lite och tänka på något annat. Ladda batterierna lite. Hur länge måste du vänta innan du gör återföring från frysen?
Jag och sambon har varit iväg på lite myshelg denna helgen, ätit gott och sovit på hotell. Mitt humör är väldigt upp och ner och det oroar mig. Ena stunden kan jag vara glad och positiv och andra stunden tappar jag tålamodet för småsaker och tycker att allt är mitt fel. Sedan bryter jag ihop och gråter och gråter har svårt att sluta.
Ha en supermysig semester!!
Ja det är skönt. Det behöver jag. Jag tror jag måste vänta på min nästa mens i mars. Hoppas den kommer bara. Har alltid haft oregelbunden. Förra året försvann den jag 4 månader.
Vad mysigt. Man behöver unna sig sånt.
Jag förstår precis det där med att gråta helt plötsligt. Kunde du njuta nånting iaf? Är sambon också ledsen?
Trodde jag mådde bra nu, kändes så i söndags. Men på morgonen när jag vaknar så känner jag inte glädje. Normalt sett på semester så känner jag att åh vad kul att åka skidor idag tex. Men nu vaknar jag och känner ingenting.
Jag har en kronisk depression också. Och slutade med ena medicinen innan vi började försöka få barn för att det inte finns forskning på den. Men har känts hyfsat ok ändå. Nu sitter jag också och gråter. Min sambo har inte varit så kärleksfull senaste dagarna så det räcker för att jag ska bli ledsen.
Träffade svärmor och svärfar häromdagen. De är inte så värst engagerade i det vi gör. Så svärmor tyckte att jag skulle sluta tänka på barn så skulle jag säkert bli gravid på naturlig väg snart. Hm. Tänk inte på att benet är brutet så kan du nog gå på det. Lite så känner jag. Man kan inte sluta tänka på det. Sambo är lite likadan.
Långt inlägg. :)
Det kändes skönt att komma bort, vi gjorde en heldag av lördagen och besökte lite butiker och något café på vägen. Kommer man väl iväg lyckas man ändå koppla av och tänka på där och då men det var när vi kom hem igen som jag bröt ihop. Sambon är inte ledsen på samma sätt och försöker trösta mig så gott han kan men har kranen väl öppnats är det inte mycket som får mig att sluta..
Tyvärr så kommer det och går för mig med, har jag haft två dagar av gråt och dåligt humör kan jag vara positiv och glad igen ett par dagar.
Jag har också varit deprimerad, inte så att jag har tagit tabletter men har fått hjälp av en psykolog. När jag blir så ledsen så är jag rädd att jag ska hamna där igen eller att jag har hamnat där igen. Jag har insett att jag behöver lugn och ro och tyst runt omkring mig framförallt när jag är hemma. Det är mitt sätt att varva ner i mig själv. Något som sambon har svårt att förstå tyvärr..
Trist när folk säger så och inte har förståelse. Då kan dom lika gärna vara tysta och inte säga någonting.
Tänker på dig och hoppas du kan njuta lite av din semester!