IVF på gång i vinter, fler som är i samma läge?
Imorgon är det dags för vårt första möte på IVF-kliniken. =)
Imorgon är det dags för vårt första möte på IVF-kliniken. =)
Lycka till! :)
Snart är det dags för mig att börja med nässprayen (6 jan) nu närmare man kommer dessto mer orolig börjar jag bli och får dom där tråkiga tankarna som, "tänk om det inte lyckas även denna gången" och att man ska in i den här karusellen för fjärde gången...gaah många tankar som snurrar så skönt med lite jullov nu iallafall att ladda batterierna.
Tänkte även passa på att fråga hur gör ni på jobbet,jag tänkte eftersom man kmr vara borta ganska ofta berättar ni för chefen? Jag jobbar som lärare och är lite osäker på hur jag ska göra. Jag berättade aldrig dom andra gångerna jag gjorde ivf det var en ganska stor stress att vara borta så mkt. Tänkte kanske berätta denna gången men osäker som sagt.
Tack snälla, ditt svar värmde! ????
Ja det är nog bäst att jag berättar.
Jag kmr nog också ha äggplock v4 eller 5 nån gång beroende på hur allt går. Vet du om man får bli sövd på äggplock på Sahlgrenska? Jag blev inte det på Nordic men skulle nästan önska det denna gången då det gjorde så ont sist att jag svimmade i någon sek... Min kusin som gjort IVF i prag 3 gånger, hon blev sövd varje gång och detta var en självklarhet där. Hon fattade inte hur jag kunde vara vaken under ingreppet :/
Hej tjejer.
Har mått lite dåligt av nedregleringen. Tar östrogen men de måste jag sluta med nästa vecka.
Nu blev jag nervös för ägguttaget igen. :) får kräva mycket morfin. Har ni haft en bra julhelg?
Önskar också ett bra 2017 för oss. :)
Hej tjejer. Jag hade äggplock den 8/12 och sedan söndagen därefter återföring. Den 24/12 som va testdag fick jag ett fint besked. Då jag haft 3 mf tidigare är jag sjukt orolig men försöker att ta de lugnt å inte överanalysera alla symptom/känslor vilket inte är de lättaste. Tänkte testa snart igen för att se så att veckorna ökar. Är livrädd men samtidigt så hoppas jag!