anina skrev 2017-01-26 12:57:16 följande:
Skönt det iaf. Men kan vara lätt att glömma bort. Och inte alltid man inser själv att det är hormonerna fel. Men vi ger ju gubbarna den finaste gåvan de kan få iaf. :)
Det gick bra. Det såg fint ut. De hade växt sen igår. Sen hade nog hon på hemorten mätt nåt fel, men det kanske några som var 13-14 mm. De vill göra ett nytt ultraljud och blodprov på måndag innan vi bokar tid för ÄP.
Vilken tid är det dags imorgon? Är sambon också spänd? Kan han lugna dig när du är nervös? Min är inte bäst på att svara det man vill göra. Om jag säger att det kommer säkert göra jätteont så svarar han ja. Jag frågade idag om man får mer morfin ifall man behöver det och det får man sa hon.
Okej, men då blir det troligtvis i nästa vecka?
Sköterskan på kliniken lugnade mig med att jag kommer att vara tillräckligt smärtstillad och det kommer att vara en narkosläkare med. 9.10 ska vi vara där och vi har fått ett "schema" med tabletter som ska tas, rena kläder som ska med och hur det ska duschas innan. Jag ska vara fastande vilket kommer att bli en utmaning. Sambon är lugn, han visar inte stress och nervositet på samma sätt som jag. Han går mer in i sig själv medan jag låter de flesta i min närhet veta.. hihi.. Roligt, säger jag till min sambo att jag oroar mig för att det kommer att göra jätteont så blir han nästan arg för att jag tar ut något i förväg.