IVF på gång i vinter, fler som är i samma läge?
Bor ca 2,5 timme från Malmö. Så det är drygt när man ska ner på bara ett blodprov.
Fick positivt besked att 5 av våra 6 ägg är befruktade. Återföring planerad på fredag :)
Ja, är vår första ivf så mycket nytt och många funderingar.
Klart att det blir återföring i April för dig....och kommer hålla tummarna att det är ditt guldägg då!
Kramar
Jag fattar inte!! En till som ska ha barn..
Förresten på tal om örter och sånt, så har jag läst att D-vitamin ska vara jättebra när man inte kan få barn. Så det ska jag prova nu.
akica, hur går det för er?
Jag har också läst det, att det ska boosta äggkvalitén. Började äta d-vitamin efter första försöket. Vad jag har läst ska man äta rätt stora mängder men jag äter bara vad Livsmedelsverket rekommenderar eftersom större mängder kan vara skadligt.
Är hemma igen efter besöket hos rmc, har parkerat mig i en fåtölj med en kopp te. Är rätt trött mentalt efter det besöket. De valde Gonal F till mig denna gången istället för Menopur. Ska höra av mig till dom när mensen startar nästa gång och då vet dom om jag kan börja med sprutorna. Det känns rätt jobbigt att inte veta om vi kan börja vid nästa mens. Stressande på något sätt. Annars skönt att vara igång igen även om jag inte ska ha mens förrän om tre veckor. Ska även bli spännande att se hur det blir med Gonal F. Så länge får livet gå vidare. Måste försöka varva ner, släppa allt man har i tankarna och fokusera på det som är viktigt just nu. Jisses vad djup jag blev där, hihi.