hope88 skrev 2016-12-09 21:30:49 följande:
Snart vecka 16 för dig då, härligt :) Mysigt att få lyssna på hjärtat! Det är ett magiskt ljud <3 är det ingen som märkt på jobbet än då eller döljer du magen?
De närmsta vet och kollegorna. Kommer inte gå ut med något förrän efter rul heller till övrigt släkt och bekanta.
Ja det är det säkert, tröttheten kan verkligen väcka en massa i kroppen.
Är fortfarande sjukskriven men på 25% så jobbar 6 timmar om dagen nu till 1a januari sen får vi se. Tror inte jag kommer orka mer efter då jag har väldigt ont vissa dagar av foglossningen. Hur mår du i kroppen?
Jag döljer magen rätt bra, har köpt två tröjor (dragkedja som jag har öppet o en med knappar) som är bra o har en del större toppar, men det blir svårare o svårare. Om jag skulle ta av mig tröjan då skulle nog folk se. En kollega frågade mig för 2-3 veckor sedan , jag tror kanske några har märkt men inte vågat fråga.
Jag mår bra i kroppen , väldigt trött o jag orkar inte lika mycket. Sägs att tröttheten skall lätta , så jag hoppas på det.
Vad jobbigt med foglossning, blir det värre för varje vecka. Känn av, kanske kan du arbeta några timmar per dag.