Filli89 skrev 2016-11-02 09:02:29 följande:
Jaa alltså tiden går sååååå sakta, det gör inte saken lättare att ja testa pluss rd6 så känns som ja väntar i en evighet bara för att få en tid hos klinken, rekommenderar att man väntar av den anledning oxå lol, allt känns så utdraget.
Jag kräks varje kväll dessvärre, igår av min mans parfym. O på tåget känner jag vad exakt alla luktar. Svett, parfym, alkohol, cigaretter känns som mitt luktsinne har ökat gånger hundra.
Aah ja vågar inte ha samlag alls alltså även fast alla säger att d går bra så har ja dålig erfarenhet av det. Förra gången hade vi samlag o dagen efter började värkarna o MF satte igång så även om de kanske inte var de som orsakade så kopplar ja ihop de med samlaget, så maken får snällt vänta i typ halv år (haha driver)
Får du ont av orgasmerna? Mina gör så himla ont alltså df blir ja extra nojjig, har googlat gällande det och det verkar som att många upplevt det, o de kommer endast när ja blir gravid, alla tre gånger. Skulle ju va Nice o få d i sömnen annars oxå men icke sa Nicke, man ska få de när man absolut inte vill.
Det med samlag känner jag igen. Var på kliniken 2 ggr förra gången pga för litet embroy o då hade vi sex efter det, o 2veckor senare fick vi reda på att fostret hade dött. Finns nog ingen koppling , men jag vill vänta iaf till vecka 13