Filli89 skrev 2017-02-19 21:16:50 följande:
Ja du, hon har varit på väg ut x antal gånger. Fick förlossnings värkar från ingenstans o de kom tajtare o tajtare så tappen hade blivit förkortad och börjat öppna mig dessutom. Läkarna sa i stortsett finns inget o göra du kommer förmodligen få sent mf i v20, var inne på strikt sängläge i sjukhuset några dagar, sen vare en dum läkare som tyckte jag kunde gå hem igen med två veckors sjukskrivning o sen börja jobba som vanligt. Som tur var hade vi tid med läkare hos mvc två dagar senare o där såg hon att den krympt ännu mer o att fosterhinnan tom buktade ut, så d var bara en tidsfråga innan hon skulle Komma ut. Efter många om och men fick vi läkarna o sätta dit ett cerklage (ett band man opererar in för att hålla tappen) så de gjorde d o så åkte vi hem några dagar senare, väl hemma började smärtan igen så vi åkte in till akuten igen o där visade d att cerklaget börjat lossna o tappen höll på minska igen, så vi fick tid hos spec mvc, fick en grym läkare som ordnade fort bara på en timma en ny operations och en ny läkare satte ett nytt band tack Gud. Nu har den hållt hittills o vi har varit hemma sen i tisdags, sjukskriven hundra procent, har återbesök hos spec mvc på onsdag. Som en mardröm alltihop, men från o med onsdag är vi inne i i v23 o tillhör då förlossningen o inte akuten så känns lite bättre att d då måste göra allt för vår flicka, men hoppas o ber att hon inte vill komma ut ännu.
Men Gud! Jag håller alla tummar!!!!!!!!!!